hoi, ik wil eigenlijk alleen mijn verhaal kwijt bij mensen die het ook meegemaakt hebben. Mijn vriend en ik zijn gisteren langs geweest voor de 10 weken echo, helaas verliep dit niet zoals wij hoopte. Geen hartje, baby duidelijk te klein... Ik wist het zodra ik die lege baarmoeder zag. Nu heb ik de keuze, wachten op de natuurlijke miskraam (dit kan nog zo'n 2 weken duren) of een curettage. Ik weet niet wat ik moet doen. Curettage lijkt me eng maar dan heb je het wel gehad. Natuurlijke miskraam lijkt me gezonder maar ik weet niet of ik nog 2 weken dit aan kan... Ik wil iedereen die zoiets meemaakt/ mee heeft gemaakt veel sterkte wensen. Ik vind het dood eng, maar het is even door zetten nu.
Dag Slien, Wat een verdrietig nieuws! Ik heb enkele weken geleden ook slecht nieuws gekregen, leeg vruchtzakje. Totaal niet verwacht en voelde me ook super zwanger. Ik heb toen met 9 weken voor medicatie gekozen en gelukkig was ik enkele dagen later bij de nacontrole schoon. Toen kon ik het pas echt een plaatsje geven en verdergaan. Ik wens je veel sterkte de komende tijd.
Ik heb de afgelopen keer voor curettage gekozen bij debtweeling en dat is me behoorlijk meegevallen , volgende keer zou ik het weer via curretage doen . ( wat hopelijk overgens niet nodig is )