Hallo allemaal, Ik wil graag even mijn hart luchten. Mijn schoonzus is voor de 2e keer zwanger. Heel leuk voor haar natuurlijk maar toen ik het hoorde had ik even het gevoel dat ik al mijn haren wilde uittrekken. Hun laten het overkomen als 1 keer aankijken en meteen zwanger. Ik ben 4 maanden geleden gestopt met de pil en nog steeds geen menstruatie en geen zwangerschap. Elke dag word ik banger en banger dat ik zo onvruchtbaar ben als maar kan. Ik merk ook dat ik mezelf de hele tijd de schuld geef en biedt ook vaker mijn excuses aan bij mijn partner. ik voel me niet een volwaardige vrouw. Sorry voor alle negativiteit maar ik voel me zo schuldig en het voelt nu alsof het nooit gaat lukken op de natuurlijke manier. Het lijkt wel alsof iedereen meteen zwanger is behalve ik
Nee. Ik ben al bij de huisarts geweest. Maar ik kan pas vanaf 6 maanden naar de gyn. Ik kon wel starten aan orgamitril. Maar dat zijn weer een boel hormonen voor een onttrekkingsbloeding. Dus dat wilde ik Liever niet
Dat iedereen meteen zwanger is lijkt misschien zo, maar in werkelijkheid zijn er maar weinig stellen die meteen binnen 1 maand zwanger zijn. Gemiddeld schijnt er 1 jaar voor te staan. Wij zijn nu 10 maanden bezig voor een 2e kindje en ja, als ik soms hoor dat iemand patsboem meteen zwanger is, doet dat ook wel even zeer. Dat je na 4 maanden niet zwanger bent is normaal. Maar je bent dan wel lang aan het ontpillen als je nog geen 1 keer ongesteld bent geweest. Lijkt me erg vervelend. Snap dat je liever geen hormonen wilt slikken, maar kan het niet zijn dat na zo'n bloeding je lichaam het zelf weer wat beter oppakt? (Ik heb geen verstand van die pillen dus geen idee hoor ) Succes!