Verdrietig

Discussion in 'Zwanger worden' started by Paaseitje1989, Nov 8, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

Nov 22, 2010
    3,045
    1,112
    113
    Female
    de Achterhoek
    Hey!
    Hier duurde het ook ERG lang voor ik ongesteld werd..
    110dagen ongeveer.. moed zakte me in de schoenen!
    Toen het eindelijk kwam.. onregelmatig.. maar wel ronde 2 zwanger!!
    En dat helaas weer een MA.. Het kan dus echt alle kanten op..
    Maak je nog niet teveel zorgen..
    Je lijft heeft na de pil de tijd nodig, word erg onderschat en helaas ook weinig over voorgelicht wanneer je als puber start.
    Hopelijk gauw een menstruatie of nog beter een zwangerschap voor je!

2. MeFlower

MeFlower Niet meer actief

Ik heb een super regelmatige cyclus. Een eisprong welke ik elke maand voel... maar ben inmiddels 38 en nog steeds kinderloos ( met wel paar x miskraam - missed abortion). Dus ook een cyclus zegt weinig...

3. Femke86

Femke86 Bekend lid

Feb 15, 2014
    590
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had zelf meteen een goede cyclus maar het duurde bij mij ook 13 maanden voor ik zwanger was van de oudste, het zegt echt niks. Bij de tweede werd ik niet ongesteld maar was uiteindelijk wel bij de eerste eisprong na 1,5 jaar in 1x zwanger ;)
    Ik snap wel heel goed je paniek, omdat je niet weet of alles goed is en of je kans maakt. Je kunt nu helemaal niks dan afwachten en dat is vreselijk met een kinderwens.
    Heb je bij de huisarts ook gezegd dat je nooit echt een goede cyclus hebt gehad? Misschien sturen ze je dan sneller door. Lijkt me wel fijn om te weten dat alles goed is.

4. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

Jul 9, 2016
    1,772
    817
    113
    Hoi Paaseitje, Ik snap je frustratie. Ik ben inmiddels in ronde 12 beland, en nog steeds niet zwanger. Na het stoppen met de pil was ik wel snel weer ongesteld. 34 dagen. Maar daarna is mijn menstruatie een dikke 7 maanden erg onregelmatig geweest. Dat was ook heel frustrerend. Ik snap ook dat je echt verder wilt gaan. Ik vind 4 maanden echt heel lang om niet ongesteld te zijn. En ook het gevoel dat er iets mis is begrijp ik. Nu in ronde 12 bekruipt me steeds meer het gevoel dat het niet zal lukken. Ik ben inmiddels wel doorverwezen naar de fertiliteitspoli vh ziekenhuis. Maar ik wacht nu op bericht wanneer ik terecht kan. Ik duim voor ons beide dat we snel een positieve test in handen hebben.

5. Imona

Imona VIP lid

Feb 8, 2014
    5,301
    3,882
    113
    Hoi.
    Ik had ook na het stoppen met de pil geen menstruatie. Ik zou toch nog een keer naar je HA gaan. Ik kreeg direct een verwijzing naar de gynaecoloog. Het is jouw lichaam en jij bepaalt wat daar mee gebeurt en wie er naar kijkt. Niet je HA. Laat je alsjeblieft niet afschepen hoor. Dat doen ze veel te vaak naar mijn idee.

Hier heeft het ook 2 jaar geduurd en een missed abortion voor ik zwanger was. Nu gaat alles gelukkig heel goed.

Sterkte er mee

6. gemini020

gemini020 Actief lid

Sep 28, 2014
    444
    57
    28
    Hey, het heeft bij mij toen ook ruim 4 maanden geduurd voordat ik voor het eerst echt ongesteld was. Uiteraard een week nadat ik een inwendige echo had gehad om te kijken of alles er wel goed uitzag. Daarna duurde het nog wel een half jaar voordat het echt regelmatig was. We zijn nu pas 2 ronden echt bezig dus kan niet zeggen hoe snel dat gaat maar ik snap dat het nu een eeuwigheid lijkt te voelen voordat je ongesteld wordt, maar meestal komt het helemaal goed.

7. shania26

shania26 Actief lid

Jul 20, 2013
    160
    1
    16
    huismama
    spijkenisse
    hallo meid,

Gaan jullie voor een eerste kindje?
    ik heb een klein beetje hetzelfde ik ben met de prikpil gestopt vorig jaar ik menstrueer nu sinds 4 maanden maar heel onregelmatig en volgens mij ovuleer ik gewoon niet meer. ben wel vruchtbaar geweest want ik heb 2 kinderen en wij willen graag een derde. nou heb ik hier opzich geen haast mee omdat ik er al 2 heb en dus niet mag klagen. Maar ik herken wel de frustratie van wat jij nu voelt. mijn eerste duurde ook vrij lang en ik werd ook bang nu voel ik toch opnieuw die angst en heb ik het idee dat het gewoon helemaal niet meer gaat lukken bij ons. ben door de negatieve verhalen van de prikpil erg geschrokken. Ik hoop in elk geval dat jij snel zwanger zult raken! en 4 manden is nog kort ik had een jaar nodig hopelijk lukt het bij jou veel sneller!

8. Paaseitje1989

Paaseitje1989 Actief lid

Aug 16, 2016
    154
    10
    18
    Wij gaan inderdaad voor ons eerste kindje. Dus het is zowiezo allemaal nieuw. Ik hoop ook voor jou dat je snel een positieve test gaat krijgen! Ik duim voor je!

Share This Page