Dames wat ik graag wil weten van degene die dit hebben ervaren,, Wie heeft voordat je wist dat je zwanger was (dus voor nod) precies dezelfde afscheiding / kwaaltjes / symptomen gehad die je dus altijd had voor je ongi word..... (dus dat je daardoor dacht dat je ongi gaat worden maar toch zwanger was) Ben gewoon benieuwd
De rondes dat ik niet zwanger was voelde ik van alles: gevoelige borsten, gevoelige buik, hoofdpijn, beetje weeïg gevoel, veel afscheiding. De ronde dat ik zwanger bleek had ik juist helemaal niets. Geen kwaaltjes, geen afscheiding en vooral niet het gevoel dat het raak was.
Hier ook. Heb ook vaak de dag voor ik ongesteld moet worden een zeurend gevoel onder in de buik en dit ook 2 keer gehad toen ik zwanger was. Bij de 1e zwangerschap er zo van overtuigd dat ik echt ongesteld zou worden dat ik nog n wijntje op had. Alleen ging dat zeurend gevoel 2 dagen later weg. Slijm was niet anders en ik had geen andere vroege tekenen. Zei voor mij dus echt niks dat het niet anders was behalve dat ik voorbij NOD kwam zonder ongesteld te worden.
Alles was hetzelfde, had zelfs menstruatiepijn. Enige wat ik pas achteraf doorhad was dat mijn borsten pijn bleven doen en normaal wordt dat altijd minder voor mijn menstruatie. Ben twee keer misselijk geweest maar dat heb ik normaal ook na mijn eisprong. Ik was zelfs al tampons gaan halen, omdat ik niks bijzonders merkte.
Niet zwanger: -gelijk na eisprong zere borsten. -veel afscheiding week voor nod. -vijf dagen ongeveer voor nod geen zere borsten meer. Wel zwanger: -totaal geen afscheiding maar juist helemaal droog -hoofdpijn wat aan hielt week voor nod -week voor nod ineens mega veel dorst terwijl ik altijd een slechte drinker ben geweest, gewoon Snachts moeten drinken. -vier dagen voor nod begonnen me borsten pas licht gespannen te raken. Echter heb ik bij de kwaaltjes bij de zwangerschap nu dit totaal niet gelinkt aan zwanger zijn. Stomme is ook dat ik dacht dat her deze ronde al niet wat gelukt
Zo ging het bij mij ook. .. of ja... alleen dat ik ineens vond dat mijn man zijn deo stonk. Hij kwam er dus ook mee dat ik maar even moest testen, zelf had ik niks in de gaten.
Enige wat anders was: -opeens snachts een keer moeten plassen (normaal nooit) - steken in lies en 1 keer een heftige steek. Ik was er van overtuigd dat ik niet zwanger was dus pas toen ik niet ongesteld werd (en nachtelijk plassen) dacht ik van zou het?
Ik had dat ook. Krampen zoals bij een opkomende menstruatie en verder voelde ik me ook hetzelfde. Behalve dat ik opeens veel dorst had en snel geïrriteerd was. Maar pas na de test viel het kwartje dat dat kon zijn omdat ik zwanger was
Bij mij waren de enige verschillen mijn zere borsten en reukvermogen, maar verder ook helemaal niets. Had altijd verwacht dat ik het op magische wijze zou aanvoelen ofzo, maar niets bleek minder waar haha. Had het totaal niet verwacht en de enige reden dat ik testte was omdat mijn cyclus nog 1 grote puinhoop was na het stoppen met de pil en ik wel van een wijntje hield, ik testte dus om de paar weken voor de zekerheid.
Bedankt voor jullie reacties!!! Ik zit nu 3 voor nod en had net gelig rekbaar slijm en druppeltje bloed........ voorteken van ongi he dames??? Helaas
Ja in eerste instantie hoopte ik daar ook op ......maar in mijn vorige ronde heb ik dus voor het eerst 3 dagen voor nod al lichte roze verlies gehad en druppeltje bloed enz en op mun nod brak mun ongi gewoon netjes door dus debk dat dat nu ook gaat komen
Owh vervelend die onzekerheid. Nou hier ook niets anders dan al die andere maanden hoor.. hopen dat deze dagen snel om zijn.
Ook ik voelde ongi krampen, wat normaal ook een aantal uur voordat ik ongesteld wordt voel. Ik was ook erg sago, dat m'n vriend nog zei; "zo moet je weer ongesteld worden" .. hahaha Verder voelde ik me achteraf wel een aantal dagen duizelig. De pijn in m'n borsten kwam pas later.
ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat de symptomen en slijm hetzelfde kunnen zijn als je ongi moet worden of al stiekem zwanger bent............ er moet toch wel iets anders zijn/voelen lijkt mij?? maarja ik kan het natuurlijk niet weten want ik nu iig denk is: alles voelt hetzelfde, zelfde symptomen en zelfde slijm en druppeltje bloed 3 dagen voor nod.......... dus ik denk echt dat mijn ongi komt over 3 dagen, lijkt wel zo toch dames??
houd moed lizzy, geen bloed geeft moed. Je echte ongie is nog niet doorgebroken, je lichaam kan je ook voor de gek houden als het wel is gelukt. Je zit nog voor je nod !!! vorige keer las ik ergens dat iemand ook de moed al had opgegeven omdat ze bruinverlies had wat ze altijd de dagen voor haar nod had, maar deze keer was ze echt zwanger.. wie weet.. !!