Ongesteld of innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door isane, 21 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. isane

isane Lid

20 mei 2017
    5
    0
    1
    Op de 15e ben ik gestopt met het slikken van de pil omdat ik deze week een stopweek heb. Ik zou vandaag/morgen ongesteld moeten worden.

Vanochtend had ik wat licht bloedverlies, in het begin van de middag had ik last van veel krampen en later verloor ik een bloedstolsel. Na het bloedstolsel namen de krampen en het bloedverlies af.

Ik ben blind begonnen met de pil en ik heb onveilige seks gehad na 2,5 week.

Nu ben ik benieuwd of hier mensen op zitten die het zelfde hebben gehad en hun ervaring willen delen.

Ben ik nu ongesteld of is het een innesteling geweest ?

2. isane

isane Lid

20 mei 2017
    5
    0
    1
    Vanochtend heb ik een test gedaan en deze was negatief, vanmiddag had ik dus een bloedstolsel.

Is het ongesteld (en waarom?) of ben ik zwanger (innesteling?)

3. manaolana

manaolana Niet meer actief

Je topic staat in het forum "zwanger worden". Betekent dat dat je zwanger wilt worden? Zo ja, waarom slik je dan de pil...?

Wanneer heb je de eerste pil van de strip geslikt? En begrijp ik goed dat je op 15 mei de laatste pil van je strip hebt geslikt? Waarom verwacht je dan vandaag/morgen ongesteld te moeten worden? En als je dan vandaag hebt gebloed komt dat toch overeen met je verwachting dat je ongesteld moest worden?

Aan mijn vele vragen te zien merk je waarschijnlijk wel dat ik weinig snap van je topic :rolleyes:. Misschien kun je het iets duidelijker maken, dan krijg je denk ik meer reacties.

ps. Een innestelingsbloeding komt vaker niet dan wel voor dus daar zou ik niet vanuit gaan.

4. isane

isane Lid

20 mei 2017
    5
    0
    1
    ik dacht dat dit de beste plek was voor deze vraag. Sorry! Nee we willen niet zwanger worden dus we willen graag weten waar we aan toe zijn.

de laatste pil was inderdaad op 15 mei, normaal gesproken wordt ik na circa 6 dagen ongesteld.

het is vooral dat mijn menstruatie veel minder dan voorheen was. Ik ben een half jaar geleden bevallen van ons kind.

dus daarom nu de vraag, is het innesteling of is hoort de bloedpropsel bij de ongesteldheid.

alvast bedankt voor je antwoord!

5. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Je hebt de pil geslikt en pas na 2.5 weken onveilige seks gehad, je zou nu ongeveer ongesteld moeten worden (en daar lijkt het op dat je nu ongesteld aan het worden bent, je lichaam krijgt opeens hormonen te verwerken dus dit kan even anders gaan dan anders) en je hebt een negatieve zwangerschapstest. Ik zou zelf voor 99% ervan uitgaan dat je niet zwanger bent. Voor die ene procent zou ik over drie dagen nog eens testen, is het een innestelingsbloeding, zou je dan zeker positief moeten testen.

6. isane

isane Lid

20 mei 2017
    5
    0
    1
    bedankt voor de reacties!

Deel Deze Pagina