Hallo allemaal, Ik ben Liselotte en ik ben 23 jaar. Ik zit in mijn 1e ronde en weet daarom ook nog niet of mijn cyclus al direct weer regelmatig zal gaan verlopen. Ik ben altijd regelmatig geweest, dus ben ik nu ook uitgegaan van een cyclus van 28 dagen. Op 31 mei (zou mijn eisprong dag zijn) zijn wij echt begonnen! Nu voel ik mij op dit moment enorm moe. Ik ben ook net 20 kilo afgevallen, maar heb nu weer enorme eetbuien. Ik heb regelmatig steekjes in mijn buik en soms voelt het een beetje als spierpijn. Ik heb ook best veel afscheiding (sorry ) Ik vraag mij nu af. Zou ik al zwanger kunnen zijn of is mijn lijf nog aan het ontpillen. Wat denken jullie? Ik verwacht zelf niet dat het al zover is, nuchter als ik ben, maar mijn mannetje is ervan overtuigd dat het al gelukt is. Ik twijfel hier soms door, maar ik geloof eigenlijk niet dat het de eerste ronde al gelukt is? Wat denken jullie?? Liefs Liselotte
volgens mij kan je nu nog niks merken als je zwanger zou zijn daar is het volgens mij wat te kort voor,en anders gewoon ff een testje doen
Hoi Sonja, Dank je wel voor je snelle antwoord Ik dacht al dat het haast niet kon en ik moet zeggen dat ik al aardig wat bekende klachten voel die ik voor de pil ook had als ik ongi moest worden. Pijn in me rug en me buik. Dus ik verwacht er niet te veel van. Anders idd even testen donderdag!! Liefs Liselotte
@Liselotte, je kan voor je nod al wel voelen dat je zwanger bent hoor, regelmatig steekjes in je buik die voelen als spierpijn en veel afscheiding kunnen idd tekenen zijn dat je zwanger bent, maar jammer genoeg ook van een komende ongi, succes meid, ik hoop voor je dat je een positieve test hebt donderdag
Als jij altijd al regelmatig bent geweest, is de kans groot dat je cyclus net zo wordt als voordat je aan de pil begon... Als je stopt met de pil hebben veel vrouwen last van de verschijnselen die ook horen bij een zwangerschap, helaas is hier dus niets over te zeggen.... Je kunt beter wat je zelf al zegt gewoon (vooral in het begin) lekker nuchter blijven en af wachten of de ongesteldheid uitblijft.... Tuurlijk zijn er ook meer dan genoeg vrouwen (waaronder ik 2x) die meteen in verwachting zijn geraakt...(dit keer niet jammer genoeg) Dus ja of het wel of niet zo is...je hebt maar 1 lucky shot nodig om zwanger te worden dus wie weet, gewoon even afwachten meid meer kan je niet doen, als iedereen nu tegen je zou zeggen dat je (door die steekjes in de buik en spierpijn en veel afscheiding) heel goed in verwachting zou kunnen gaan is de domper straks toch wel iets groter dan wanneer je zoiets hebt, van nou ja het zal wel niet gelijk raak zijn en de vreugde zal ongetwijfeld dan groter zijn als blijkt dat het wel raak is.... In ieder geval heel veel succes met zwanger worden...