Ik hoop zo hard voor jullie dat de wens werkelijkheid gaat worden. Respect hoor voor de manier waarop jullie al die jaren hebben geknokt. Hopelijk is die laatste kans jullie wonder!
@kimmv2 wat ontzettend oneerlijk... Zo jong nog... Heel veel sterkte ❤️❤️ @Asil ik duim zo hard voor jullie dat het toch mag lukken... ❤️
@kimmv2 , gecondoleerd met dit grote en onverwachte verlies. Ik wens je veel sterkte toe de komende tijd. Wat ontzettend verdrietig voor je, zo jong nog. Alle andere dames, dikke knuffel ook voor jullie in jullie verdrietige situaties.
@kimmv2 ik weet niet wat te zeggen, kan me voorstellen je compleet gebroken bent @iedereen: gedeelde smart is halve smart zegt men wel eens. Maar het verdriet dat ik in dit topic (en elders op het forum) lees, zou gewoon niet moeten mogen bestaan
Wat een heftige verhalen zeg, iedereen die het nodig heeft; heel veel sterkte! Ik voel me verdrietig en bijna wanhopig omdat ik nu al ruim 3 maanden tegen een postnatale depressie vecht die maar niet over wil gaan, en dat het met alle medicatie en behandelplannen die er zijn eerder slechter dan beter lijkt te worden.. Vandaag is er zelfs gesproken over een klinische opname. Mijn hart breekt bij het idee dat ik de kids achter moet laten daarvoor, maar ik weet ook niet wat anders nog gaat helpen..
Meid, heb makkelijk lullen vanaf mn scherm, maar wat nodig is, is nodig. Het belangrijkste is dat jij er bovenop gaat komen en dat gaat je lukken, zeker weten! Blijf ervoor vechten, het is het waard. Sterkte lieve Paardenbloem!
Dit is ook heel heftig hoor. Levend rouwen inderdaad, ik herken het heel erg. Ben dit met fases ( en nog) door gegaan toen mijn zoontje herseninfarcten had gehad. Een heel ander kind die we opnieuw moesten leren kennen ( en hij ook zichzelf) Veel sterkte met dit proces, het is kabbelen tussen verdriet en hoop