sorry mensen moet even mijn verdriet en frustratie kwijt vandaag een dag van erge verdriet vanochten opgestaan met het gevoel nog een paar dagen en dan is het alweer 1e kerst voor de meeste een uitkijk moment voor mij een moment van verdriet aangezien dat de dag was dat ik me miskraam kreeg met 8w5d vervolgens probeer je aan andere dingen te denken en als dan de telefoon gaat met een uitnodiging om je op te halen(geen rijbewijs en een stukje te ver voor de fiets) en even voor over een kerstmarkt wandelen en neuzen denk je "ja doe ik even wat anders aan je hoofd" zit je nog maar 2 tellen in de auto word je doodleuk verteld dat je kleine broertje (19) en zijn "gloednieuwe" vriendin(19 ) vanochtend gebeld hebben dat ze een zwanger zijn. voor de meeste waarschijnlijk een moment van blijdschap maar voor mij een regelrechte huilbui ten eeste: wil ik dat deze dag gewoon dat soort dingen even niet wil horen. ten 2de: mijn broertje kan niet eens goed voor zich zelf of zijn huis of zijn beestjes zorgen (kan veranderen ik weet het) ten 3e: mijn vriend en ik hebben alles redelijk voor elkaar(voor zover je er klaar voor kan zijn) ik van jongs af aan al heel graag moeder wil worden en zijn al maanden aan het proberen om weer zwanger te raken pff vanaf dat moment al heartbroken en verdrieting, ik ben zo schaggie en boos dat ik zelfs mijn vriend lettelijk het huis uit heb laten vluchten(komt straks wel terug weet gewoon dat ik even me-time nodig heb) maarja nu zit ik dus wel helemaal alleen met mijn verdriet. sorry moest mijn verhaal even kwijt
Oh meid, heel veel sterkte! Hopelijk heb jij binnenkort ook zo'n mooie positieve test in je handen. Het is je gegund!
he jeetje dikke knuffel.....ik hoop ook dat je binnekort heel erg fijn nieuws voor jezelf krijgt...!!!
Veel sterkte! Snap dat je het nieuws even wat minder kan hebben nu. Fijn dat je man begrijpt dat je even alleen wil zijn. Ik zou zeggen lekkere bak thee en een stuk chocola en lekker je gal spuwen op ZP en hopelijk heb jij ook snel een klein wondertje in je armen.
ik heb vorig jaar begin december een curretage gehad en ook al ben ik gelukkig weer zwanger, toch ben ik het niet vergeten en was ik er van de week ook wel mee bezig. kan me helemaal voorstellen dat het nu erg moeilijk is om te verwerken dat je jonge broertje nu een kind verwacht, het is niet dat je het hem niet gunt maar je gunt het jezelf ook, tenminste zo voelde ik het als ik hoorde dat er weer iemand zwanger was. sterkte meid, ook voor jullie komt het vast en zeker goed, probeer moed te blijven houden!
Ik weet precies hoe je je voelt en wat je bedoeld. Bij mij lijkt het ook wel alsof iedereen zwanger raakt behalve ik. We zijn al sinds januari 2009 bezig met zwanger worden, en één kindje is ver in de zwangerschap overleden en nog 1 miskraam gehad. Iedereen raakt zwanger dit jaar lijkt het wel, behalve ik. Het voelt heel oneerlijk. Veel sterkte. Hopelijk kunnen wij en vele anderen snel een positieve test in de handen houden!
Weet ook heel goed hoe je je voelt meis. 1 Keer in mijn leven zwanger geweest helaas vorig jaar een miskraam. en nu voor altijd kinderloos. Hoop voor je dat je gauw een posi test krijgt . En niet zo eindigt als ik . Heel veel sterkte deze maand . Dikke knuf
oh meid wat klote dat je je zo voelt. Helaas vergeten heel veel mensen om je heen nu eenmaal snel wat je hebt meegemaakt. Ik weet wat dat betreft precies hoe je je voelt. Sterkte meisje en ik hoop ook dat 2012 jullie jaar mag worden!!
Ik herken je gevoel. Kerst moet een fijne tijd zijn, jammer genoeg niet altijd voor iedereen. Ik snap dat het steekt van je broer en zijn vriendin. Dat moet best pijn doen. Hopelijk komt het geluk volgend jaar jullie kant op. Dikke knuffel