hallo allemaal, we weten allemaal dat alles niet vanzelf gaat, zelf ben ik een jonge meid van 26 die inmiddels al een jaar bezig is, in het begin na het stoppen met de pil ( na 10 jaar) geen regelmaat in menstruatie en nog nog steeds niet!! hij komt elke 55 dagen en soms kan het wel 61 zijn erg lastig dus ook om de ovulatie te plannen door middel van ovulatie testen kwam ik erachter dat niet ovuleerde tm vorige maand waarin ik de eerste kreeg hoeraa dus wij flink aan het klussen en inmiddle alsweer 2 weken overtijd en helaas geen positieve test, het is zoooo frusrered elke maand.. word er moedeloos van.. ik weet niet hoe sommige vrouwen dit jaren volhouden.. ook sex doet soms veelpijn door krampen die ik al 3 weken van te voren krijg voordat ik mijn o moet hebben. word er niet goed van, alles laten controleren bij gyn, geen woklje aan de lucht van binnnen.. woensdag weer heen wil nu echt middel om mijn menstruatie op gang te krijgen want ik trek dit niet meer. zo fijn mijn hart even te luchten!! heeft iemand ervaring met mijn situatie?? hebben jullie ook zo veel wit verlies de hele maand door ?? liefs
jeetje, wat vervelend zeg... Ik kan me voorstellen dat je er heel moedeloos van wordt! Ik snap ook niet dat mensen er jaren mee bezig zijn. Vanaf het moment dat je besluit om een kindje te willen, beheerst het je leven en wil je dat het zo snel mogelijk raak is! Ik hoop voor jou ook dat je geduld op de proef gesteld wordt en dat het zo snel mogelijk zover is! Laat 2011 een mooi vruchtbaar jaar worden!!
Klinkt niet leuk Overigens heb je met zo'n cyclus een goede reden voor medicijnen om je cyclus in te korten lijkt me!
ja dat hoop ik nu ook echt!! vorige keer wou hij het me nog niet geven... maar het word nu echt tijd!!
he bah! zo kun je niet echt verder he. Je hebt dus eigenlijk nog maar een keer of 4? je ongi gehad na de pil.. Goed nieuws is dat er niks is gevonden, hopelijk komt je cyclus met wat hulp goed op gang!
Wat vervelend zeg :S.... en vooral vervelend dat de gyn niets kan vinden Ik hoop dat de gyn nu iets voor je kan gaan betekenen... misschien eerst met primolut om je cyclus af te breken, en dan misschien clomid om een eisprong te krijgen? Ik heb een soortgelijk verhaal gehad namelijk... ben nu in mijn 19e maand beland... heb ook eisprongloze cyclussen het 1e jaar gehad, primolut om mijn eisprongloze cyclus af te breken en toen aan de clomid gegaan... Juni 2010 hebben we een IUI poging gehad die jammer genoeg mislukt was en 2 weken later werd er een flinke cycste verwijderd van mn eileider... niet helemaal ideaal dus en dat wens ik ook niemand toe. Maar het gekke is dat sinds die operatie mijn cyclus in eens op gang is gekomen, redelijk regelmatig, tussen de 31 en 33 dagen MET eisprong uit mezelf... Ik slik nu dus al vanaf die operatie geen clomid meer... Ik hoop dat je iets aan mijn verhaal hebt, ik hoop dat er snel duidelijkheid voor je komt.... en t liefst duidelijkheid in een posi test natuurlijk... Mijn duimen draaien voor je!
hoe werkt dat dan eisprongloze tijd af te breken?? had je last van de medicijnen?? en de clomis?? ben vandaag o geworden