Ronde 8 en voor ons is het spannend en jaaaaaaaaaaaaaa, zo herkenbaar dat het dan pijn doet als anderen wel snel een tweede kindje krijgen en wij niet..... Maar wie weet lukt het nu wel!! Kop op, we gaan ervoor, dan komt het hopelijk snel goed!!
Dankjewel Saskia! Lief dat je dat zegt. Het is inderdaad moeilijk, voor ons, maar vooral voor haar. Het zou toch allemaal zoveel makkelijker zijn als iedereen 'gewoon' zwanger werd. Maar ja, helaas zit het leven niet zo in elkaar :x.
Hoi allemaal! Ook ik heb vorige week een potje zitten janken bij manlief. Ik dacht namelijk echt dat ik zwanger zou zijn, maar werd gewoon weer ongesteld. De zwangerschapstest die ik de dag daarvoor gedaan had, wees ook al negatief uit. Ik slik al maanden foliumzuur, we klussen op mijn vruchtbaarste dagen, wel of geen zin, wel of geen hoofdpijn, wel of niet hartstikke drukke dagen, we doen er gewoon echt ons best voor. Toch was het weer niet raak. Manlief heeft me getroost en me weer opgebeurd, zelfs meegehuild! En toen dacht ik ineens: stel dat we nooit een kindje krijgen, hebben we altijd elkaar nog! Ik was ineens weer zo blij met mijn mannetje, dat ik ineens besefte dat het leven niet alleen maar draait om het kinderen krijgen. Natuurlijk willen we allebei graag een kindje, maar ik zal proberen te blijven genieten van de dingen die ik al heb, zoals mijn Godsgeschenk, mijn man! Ik hoop dat ik jullie daarmee ook een hart onder de riem kan steken. We willen allemaal een kind, maar probeer te blijven genieten van de dingen om je heen! De allerbeste wensen voor 2011!
Ja, dan zou het allemaal zoveel makkelijker zijn. Het leven is niet eerlijk Maar geniet van je zwangerschap en veel geluk!
@ Miranka, het is natuurlijk helemaal waar dat je blij moet zijn met de dingen die je wel hebt en dat je je partner moet blijven koesteren en blijven genieten van alles om je heen. Maar als het "stel dat we nooit een kindje krijgen" wel heel dichtbij komt en het zelfs misschien wel werkelijkheid wordt, dan is dat wel heel erg moeilijk. Wil niet zeggen dat ik niet geniet van de dingen om me heen en dat ik niet helemaal gek op mijn partner ben en ontzettend blij ben dat wij samen zijn, maar het gemis en de leegte overheersen wel echt je leven.
lieve meid, ik weet he-le-maal hoe je je voelt. Ik heb hetzelfde meegemaakt afgelopen 1e kerstdag met vrienden die in 1 ronde zwanger raakten (en zie mijn banner: al 11 ronden bezig)......Wat voel je je dan KLOTE, he?!?!?!?! Wist niemand bij jullie ervan dat jullie ''bezig zijn'' om zwanger te worden??? ik hoop toch dat voor ons beiden 2011 ONS JAAR wordt!!!!
@nana1980 Nee niemand weet het `officieel`, maar het is een vriendengroep waarvan de een na de ander trouwt en vervolgens binnen niet al te lange tijd kinderen krijgt. Dus ik denk dat iedereen wel vermoed dat wij ook bezig zijn (zijn in 2010 getrouwd). Het erge is dat ik op zo´n moment het ook niet echt op kan brengen om heel blij te zijn voor de ander en het liefste alleen maar wil huilen dat vind ik dan achteraf weer lullig, maar ik voel me op zo´n moment zo ontzettend klote. Ben jij de kerst nog wel een beetje doorgekomen ik kan me voorstellen dat de lol er dan ook wel weer een beetje af is. In 2011 komt het vast allemaal goed!!