Wij gaan ons huis nu toch eindelijk all inclusive te koop zetten.. We willen zo graag weg! Onze makelaar was het er mee eens dat kopers die voor ons appartement in aanmerking komen, zoals starters of alleenstaanden, dit waarschijnlijk wel zien zitten. Maar ook voor hem was dit nieuw en hij kon dus geen ervaringen delen. Daarom ben ik benieuwd of jullie hier misschien ervaring mee hebben of ooit iets van hebben gehoord? De spullen die inclusief zijn: Woonkamer en eetkamer: - Banken - Tv meubel ( exl inhoud ) - Salontafel ( exl inhoud ) - Bijzettafeltjes ( zelfde als salon/tv- meubel ) - Vloerkleed - Tv (exlusief bluray speler en hd ontvanger ) - Eetkamertafel + 6 leren stoelen. - 2 lampen op de vensterbank - Rolgordijnen Hal en wc: - Sleutelkastje - Klein opbergkastje naast de voordeur - Lampen - Spiegel in de wc - Prullenbakje wc Douche: (meubels etc zijn inbegrepen ) - Douchegordijn - Spiegel - Plafonniere Keuken: - Keukentrolley inlc mandjes, exl inhoud. - 2 plankjes - Prullenbak - Plafonniere Slaapkamer 1: - Tv + tv steun. - 2 nachtkastjes - Plank - 2 spiegels - Rolgordijn + gordijn. Slaapkamer 2 babykamer: - Wastafel + kraan - Rolgordijn Slaapkamer 3: -Lamp - Gordijn en gordijnroede Balkon: - Houten tuintafel - 2 stoelen - inklaptafel + 2 stoelen En dit is het huis: Appartement te koop: Pieter Poststraat 17 7606 TK Almelo [funda] Ben benieuwd! Groetjes Tamale.
Ik heb er geen ervaring mee, blijft de optie ook om het kaal te kopen? Als het meubilair namelijk niet naar je zin is, kan dat heel veel kopers afschrikken.
heb er geen ervaring mee, maar WAUW wat een mooi appartement!! Kan me niet voorstellen dat dit lang te koop zal staan! Succes met de verkoop in ieder geval!
Ik heb er geen ervaring mee. Ik weet wel dat mijn oom en tante het destijds ook hebben gedaan. Die hadden een huis gevonden waar ze verliefd op werden, maar dan wel zoals het op dat moment was. De verkopers hebben toen een lijst gemaakt met alle dingen en daaraan een prijs gekoppeld. Mijn oom en tante hebben toen op die lijst aangegeven wat zij wilden overnemen. Wellicht ook nog een idee? PS, ik vind het ongelofelijk dat zo'n mooi appartement voor dat geld nog niet verkocht is! Ik zag een tijd terug ook al je topic met vragen over de foto's op Funda. Ik vind het een onwijs leuk appartement. Helaas voor je ken ik niemand in die regio en dus ook niemand die nog een appartement wil.
Migga: Thanks! Helaas staatie al 1 jaar en 10 maand te koop.. En zijn we al 15.000 euro gezakt in de prijs. ( net overgestapt naar een andere makelaar ) Niks wil nog baten helaas. Fairy tale: Dat is ook een idee! Dankjewel. Ik heb nu gewoon een lijst doorgespeeld aan de makelaar wat inclusief is, en wat exclusief is.. Het zou ideaal zijn voor de mensen dat ze kunnen aangeven wat er moet blijven etc. Al hoop ik niet dat ze dan alleen de tv's aan kruisen!
Heb er nog nooit van gehoord eigenlijk, maar kan me voorstellen dat dit voor een starter bijvoorbeeld best wel interessant kan zijn.
Ik heb er nog nooit van gehoord eigenlijk. Ben benieuwd hoe mensen er op reageren. Mijn broer had zijn appartement verkocht en hij had zelf wat inbouwkasten gemaakt en ook de meubels op de babykamer, het stel wat er in kwam wilde toen wel alles overnemen omdat het 1 geheel was. Maar ik kan me niet voorstellen dat je iemand's meubels wil overnemen. Ik moet er iig niet aan denken dat iemand mijn meubels erbij zou willen hebben. Maar goed, je wil op een gegeven moment wel wat natuurlijk.
Haha! Ja dan zou t mooi zijn geweest, maar we houden er helaas hoe dan ook een schuld aan over. Dus helaas gaat dat niet op! We sparen natuurlijk wel flink nu.
tamale wat is de reden eigenlijk dat je het all inc. wilt verkopen? tv etc bijv heb je die zelf niet nodig?
Sila: De vorige ging het over of de foto's wel mooi maken. En de all-inclusive doen we, omdat we die tip hebben gekregen. Vooral in deze prijsklasse zijn het toch vaak alleenstaanden of starters en volgens onze makelaar leek hem dit een goed idee. We gaan dan zelf alles opnieuw kopen...
Mag ik trouwens vragen waarom jullie zo graag willen verhuizen? Ik begrijp natuurlijk wel dat als je eenmaal de beslissing hebt genomen om te verhuizen dat je heel graag wilt, maar ik vroeg me af of er een bijzondere reden is.
Mijn broertje en zijn vriend hadden het huis inclusief gekocht. Ze kwamen uit een studio en hadden dus niet zoveel meubels. Langzamerhand hebben ze het wel vervangen. Zij, idd starters, vonden het echt ideaal
Omdat we in de eerste instantie in Almelo gingen wonen zodat ik mijn studie kon volgen en mijn vriend werkt hier. Ideaal dachten we. Toen werd ik onverwachts zwanger van mijn eerste, en kregen we ontzettende heimwee naar Wierden. ( plaats waar we allebei vandaan komen ) Al onze vrienden en familie wonen daar en ookal is het niet zover van elkaar vandaan, het is echt een enorm verschil. We voelen ons hier gewoon niet meer thuis, ondanks dat we het qua buren etc echt getroffen hebben. Dus vorig jaar januari de beslissing genomen om het te koop te zetten. Volgens onze vorige makelaar waren we er zo vanaf en konden we het voor 120.000 wel verkopen! (niet dus ) Ondertussen heb ik knie klachten, en is drie hoog zonder lift echt niet ideaal. We hebben ruimte zat en daarom hebben we ook de keuze gemaakt voor een 2e kindje na een miskraam in maart.( onverwachte zwangerschap in maart ) DUss... een heel verhaal! En ja, nu staat het al zo lang te koop. We hebben maar 2 kijkers gehad , allebei niet serieus ( 1 ervan kenden we ). Nu dus als ruim 1 jaar en 2 maand niks geen animo. Dat is zo frustrerend, we willen nu gewoon eindelijk is zoooo graag weg.
Wierden is volgens mij heel kleinschalig en landelijk he? Lijkt me idd een heerlijke omgeving om te wonen. Kennissen van mijn ouders hebben er een aantal jaar gewoond ivm werk. Balen als het niet wil lukken he? Met alle maatregelen voor hypotheken wordt het ook echt moeilijk om een hypotheek te krijgen helaas.
Ik zou het gewoon allebei aanbieden. All-inclusive maar ook kaal omdat het iemand zijn smaak niet is.