Heel bijzonder dit. Toen ik je verhaal las dacht ik als eerste als ze maar geen geld meer voor die boom vraagt en gelukkig deed je dat niet
Ik dacht: waar blijft de oplichting, erg he?maar dit kreeg wel een heel andere wending. Idd erg verdrietig...
Jeetje wat verdrietig, ik snap dat je dat raakt en dat je na zo een bericht even 3x moet slikken. Digi knuffel van mij!
Ik dacht even dat de struik zo uit je tuin gepikt zou zijn. Dat is meestal waar je aan denkt bij marktplaats verhalen, heel erg eigenlijk... Maar dit had ik niet verwacht en is ook wel heel verdrietig
Ahh wat een verdrietig verhaal. Nu heeft die struik vast ook een andere betekenis voor je gekregen, tenminste, dat zou ik hebben..
Natuurlijk ben je verdrietig hiervan. Je hebt toch iets opgebouwd met iemand. Jullie gesprekken gingen ook echt over belangrijke dingen dus dan voel je al sneller een connectie. Sterkte.
Toen ik begon met lezen dacht Ik, vast weer zo iemand die een zielig verhaal gaat vertellen in de hoop iets gratis te krijgen. Erg eigenlijk dat ik in de eerste instantie al zulke conclusies trek.. Wat een verdrietig verhaal zeg. Ik begrijp dat t je raakt.
Wow wat een verdrietig verhaal! Ik denk wel dat je hem een sprankje hoop hebt gegeven, helaas mocht het niet meer baten maar ik denk zeker dat het hem veel heeft gedaan.
Wat verdrietig. En ook mooi dat je dit contact had. Je zou bijna die struik bij zijn graf planten.. maar je weet natuurlijk verder niks, misschien wordt hij niet eens begraven.
Verdrietig zeg Je weet zijn naam denk ik dus wellicht is het mogelijk met datum van overlijden een rouwadvertentie te vinden zodat je misschien aan info kunt komen...
Daar zat ik ook aan te denken @Anan Misschien een kaartje naar familie. Soms ook een goede afsluiting voor jezelf. Wat een heftig en verdrietig verhaal
Heftig verhaal,maar heel lief van jou dat jij zo aan hem denkt! Hij is er niet meer maar dat is niet jou schuld.Hij heeft jou lieve intentie gelukkig wel meegemaakt!