Wat!! Dit is echt schandalig!! Waar halen ze het lef vandaan om dit soort verschrikkelijke dingen te zeggen!!! En nog wel waar de ouders van het kind bij zijn.. Diep triest dit.. Ik had ze meteen mijn huis uitgezet!! Dikke knuffel!
Wat een verschrikkelijke wezens!!! Ik sta echt paf, je moeder en zus??? Ik weet zeker dat jij geen lelijke baby hebt! Kop op!
Wat een rot opmerking! Ik had ze de deur gewezen. Zeker in je kraamweek ben je extra emotioneel, en los daar van snap ik niet hoe ze het in hun hoofd halen om zo iets te zeggen...
Niet te geloven....En dat zeggen je eigen moeder en zus??? Ik wordt er gewoon zelf een beetje verdrietig van. Die had ik ook direct de deur gewezen, en anders mijn vriend wel. Er zijn natuurlijk mooie en minder mooie kinderen, maar elke baby is toch prachtig? En al was ze nog zo lelijk, je moeder en zus horen trots op haar te zijn! Ik weet niet hoe jullie relatie is (heb niet alles gelezen) maar ik zou ze toch laten weten dat ze je heel erg gekwetst hebben met deze opmerkingen.
Jeetje, wat erg... Heb dit echt nooit eerder gehoord. Ik heb er eigenlijk geen woorden voor. Ja 1 woord SCHANDALIG!! Ik kan je ook niet zeggen dat je het je niet aan moet trekken, want het zijn tenslotte je moeder en je zusje... Enig idee waarom er zo wordt gereageerd? Geniet jij gewoon van je prachtige meid... Weet je wat lelijk is? Dat gedrag is lelijk...!
Wat verschrikkelijk voor je....ow wat word ik er verdrietig van om dit te lezen. Je eigen vlees en bloed! Jullie meisje is het allermooiste geschenk wat je je maar kunt bedenken, het ultieme geluk van de liefde tussen jouw en je man. Dat is toch prachtig!!!! Hoe kunnen mensen dit nou zeggen....ik zou verschrikkelijk in huilen uitbarsten en intens gekwetst zijn als dit gezegd zou worden over mijn kindje.... Ben erg benieuwd naar jullie mooie geschenk!! Geniet ervan samen, met mensen die jullie WEL lief hebben!
.... vage familie heb jij, sorry, heb alleen de beginpost gelezen, maar dit klinkt niet als een normaal functionerende familie... en je bent verdrietig? ik had bij het eerst x lelijk geljik beide het huis uitgeflikkerd, oprotten!!!!
Ik wil jullie nog mijn mooie meid showen hoor. Ik lig alleen al dagen doodziek in bed door een borstontsteking en geen kracht om laptop aan te zetten maar vanavond ga ik t proberen. Tja het zijn gewoon ondankbare mensen. Ipv blij te zijn dat ze helemaal gezond is zitten ze te mekkeren over haar uiterlijk. Dat over een pasgeboren baby. En zelf zijn ze trouwens ook alles behalve mooi Wat ik ook schijnheilig vind is dat ze voor de bevalling iedere drie uur belden of er al actie was. Ze konden zogenaamd niet wachten om haar te zien, maar nu bellen ze bijna niet. Als mijn moeder belt vraagt ze niet eens hoe t met haar gaat. Lekkere oma is dat :x
echt erg zeg! te triest voor woorden! veel sterkte met je borstontsteking! erg ziek zo te lezen Hoop dat je snel wat opknapt!!! Beterschap! liefs!
Beterschap, hopelijk voel je je snel weer beter. En dan ben ik heel nieuwsgierig naar jullie mooie meisje!! Jammer dat je moeder niets van zich laat horen en zich niet interesseert een gemiste kans voor haar! Liefs
idd een zeer gemiste kans voor haar! ben trouwens ook erg benieuwd naar je mooie meisje! maar zie maar even hoor of het lukt , omdat je nu zo ziek bent!!
alev allereerst gefeliciteerd met de geboorte van je prinsesje. heel naar voor je wat er is verlopen tussen jou, je zus en je moeder. de volgende keer heel duidelijk aangeven dat je niet van zulke dingen gediend bent. ik snap dat het heel moeilijk kan zijn. gewoon zeggen wat je denkt meid. geen een melek is lelijk
Bij mijn zoontje zei de vk over zijn hoofdje 'oeh, wat lelijk, ik durf er haast niet naar te kijken' (hij was met vacuümpomp geboren en had een toeter op zn hoofdje, met wat korstjes). Ik was blij dat ze snel wel opdonderde en zal t niet gauw vergeten. Als familie dit gezegd had, had ik ze (mezelf kennende) niet de deur gewezen, gepikt en geslikt en vervolgens verdrietig geweest, er over nagedacht hebben en het mezelf kwalijk genomen als ik t niet voor mijn kindje opgenomen had. Mijn advies: geniet van je wondertje, en wees duidelijk over de regels in jouw huis omtrent jouw baby. Uiteindelijk geloof ik wel in karma en krijgen ze dit nog wel terug, maar ik zou het niet nog een keer accepteren. Zijn ze nou helemaal?!
Ik beken dat ik alleen de eerste en de laatste pagina heb gelezen, maar ik ben verbijsterd. Wat erg zeg. Ik zou er zelf wel om kunnen janken. Geen woorden, hoe kunnen mensen toch zo gemeen zijn? Geniet van je prinsesje en heel veel beterschap.
Meid, ze zijn gewoon jaloers! Je hebt een zoontje en nu een dochtertje. Harstikke leuk toch? Ik denk echt dat ze jaloers op je zijn...
Gefeliciteerd met je dochtertje! Hoe krijgt iemand het in zijn hoofd om zoiets te zeggen. Ik kan het me niet voorstellen in ieder geval, maar zou tot in mijn ziel gekwetst zijn, je moeder notabe! Iedere baby is een prachtig geschenk.
Oh balen zeg, borstontsteking. Heb je iemand die je daar goed bij begeleidt, een lactatiekundige of arts? Auw... Ik denk dat ze jaloers zijn of iets? Ik zou de telefoon er denk ik opgooien, en ze een tijd lang negeren. I know, niet echt constructief, maar dit zou zo boven mijn pet gaan dat ik niet eens zou weten wat ik nog tegen ze te zeggen had. Ben benieuwd naar je dochtertje.