verdrietige moeder

Discussie in 'De lounge' gestart door ALeV84, 13 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Ik ben echt niet agressief aangelegd, maar die hadden me toch een schop onder hun hol gegeven naar buiten! Wat een opmerking zeg!

2. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    \ik ben er stil van... Oh wat had ik vreselijk dichtgeklapt als mijn familie zo zou doen zeg.. Wat zul jij je ongelooflijk rot voelen.
    Een hele dikke digiknuf vanuit hier!
    Wat ontzettend knap dat je man zich zo kon inhouden maar ik denk dat nu dat de ergste woede misschien bekoeld is hij er wel wat van mag zeggen bij je moeder en zus (kan me voorstellen dat je dat zelf moeilijk vindt). Hoe durfen ze!

3. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Wow die had ik meteen buiten gezet.
    En wat bizar dat je moeder haar behandelde als een plastice pop.
    En gewoon geen liefde toonde :(
    Hoe kan ze dat doen zeg.
    En alle baby'tjes zijn prachtig.

4. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Allereerst gefeliciteerd met je dochter!!

En zoals Sila het zeg, het is in de Turkse cultuur vrij normaal om te zeggen dat je kindje lelijk is. Hebben ze ook tegen mijn kinderen gezegd toen ze net geboren waren. Het is niet zozeer omdat ze lelijk zijn maar of ze zijn jaloers of er speelt iets anders (maar dit ter zijde). Vooral je eigen moeder en zus horen dit niet te zeggen!! belachelijk...

5. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Getver, ik word er zelfs verdrietig van, ken je nagaan hoe het voor jou is! Sterkte meis. Ik hoop dat je jezelf en je kleine meisje ook kan omringen met mensen die wel goed voor je zijn.

6. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik had ze zonder pardon de deur uitgezet!
    Wegwezen!!!

Dat doe je gewoon niet!
    En echt een belachelijk excuus dat het "normaal" is in de turkse cultuur. Het heeft gewoon te maken met fatsoen.

7. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Allereerst GEFELICITEERD met jullie meisje!

De volgende keer gewoon er wat van zeggen met hormonen en al. En dan manlief er nog een schepje bovenop laten doen. Zelfs als is het de waarheid dan nog hoeft het niet zo hard en beledigend gezegd te worden!!

8. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Gefeliciteerd met jullie dochter.

Vind het verschrikkelijk dat je moeder en je zus, zoiets kunnen zeggen.
    Hoe kan je uberhaupt een pasgeboren baby lelijk vinden?
    Ik zou ze ook de deur hebben gewezen..

Geniet lekker van je prachtige meid!

9. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.658
    1.417
    113
    Sluit me hier helemaal bij aan, dat zeg je toch niet :x

10. Dana

Dana Niet meer actief

Helemaal mee eens!
    Gefeliciteerd met jullie meisje, persoonlijk zou ik die 2 voorlopig even niet hoeven te zien, hormonen of geen hormonen!

11. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Oh bha, wat ontzettend gemeen! En dan zijn het ook nog je moeder en je zus die dat zeggen.

Ik zou ze voorlopig indd even lekker op afstand houden en lekker gaan genieten van je mooie meid!

12. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Mensen die zo'n gebrek aan warmte en invoeling hebben, wat extreem!
    Ik wordt er ook verdrietig van als ik het lees. Ze is net op de wereld en mag gelijk met dit soort extreme bekrompenheid kennis maken. Zo verwelkom je een nieuw mensje niet.
    Gelukkig heeft ze een lieve mama met veel liefde in zich. Meer heeft ze nog niet nodig. Maar echt, ongelooflijk! Ik kan me voorstellen dat je er niet goed van bent, het gaat tenslotte wel om jouw familie. Het spijt me erg voor je, meid. Het zegt alles over hen en niets over jouw dochtertje!

13. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Nu moet ik nog meer huilen van jullie berichten !!

Ze konden best zeggen hoor dat ze minder mooi is dan haar broer, dat is het ook niet. Het erge vind ik dat ze zo weinig liefde toonden naar haar toe. Dat was zo duidelijk te merken. En die vreselijke grapjes van haar. En mijn moeder zou haar oppas worden. Misschien toch maar op zoek gaan naar iemand anders of kdv. Zij verdiend het niet om oma te zijn. Mijn zusje was nog volwassen om te zeggen dat ze moesten ophouden met hun opmerkingen wat mijn moeder eerder had moeten doen. Zo zielig he voor mijn meid die nu lief en onschuldig ligt te slapen en helemaal niet bewust van haar stomme tante en oma.

Jullie reacties doen me wel heel goed :D

14. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd met jullie dochter, wat zullen jullie trots zijn om haar nu eindelijk vast te mogen houden!

Wat verschrikkelijk dat je eigen moeder en zus zo reageren.
    Ok, al is de kleine misschien niet zo mooi dat maakt toch niet uit. Het is een klein wondertje dat jullie hebben mogen verwelkomen en dan reageer je niet zo.
    Ook erg dat ze niet met veel liefde naar haar toe reageren.
    Je wenst voor je kind natuurlijk alle liefde van de wereld en dan vooral van haar naaste familie.

Je mag ook gerust zeggen dat ze jullie kwetsen, als het andersom was zouden ze dan ook hun mond houden naar jullie toe?

Dikke knuffel en heel veel sterkte de komende tijd en vooral (ondanks alles) genieten van jullie gezinnetje! Als je het door hun laat vergallen baal je later als een stekker dat je kleine meid alweer zo groot is geworden, het gaat al zo snel.

15. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    WATTTT!!! zijn ze helemaal van de pot gepleurd.
    Opgesodemieterd mijn huis uit en een prettig leven verder.

16. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Ik ben Turks maar ik vind dit ook echt niet normaal anders zou ik er niet zo van slsg raken.

17. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Meid, negeer ze even. Laat ze maar even voelen hoe jij je voelt. Echt, als ze bellen of ze langs kunnen komen of voor de deur staan, resoluut weigeren.

Potverdikkie zeg, wat ontzettend laag en gemeen!

Oh, ik ben gewoon plaatsvervangend boos :)

Lekker genieten van je kleine meid!

Mijn jongste was ook echt niet de mooiste na de geboorte, leek wel een klein eskimootje! Maar o wee als iemand dat had gezegd!
    Nu zeg ik het zelf, en dan nog moeten mensen oppassen!

Ze is ondertussen al weer lekker aan het bij trekken trouwens :p

18. Dana

Dana Niet meer actief

Ik zou ook een KDV zoeken, mooi niet dat oma op mijn dochter past als er geen liefde vanaf straalt.

19. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik zal haar ook niet laten oppassen.
    Je meisje moet wel liefde krijgt, en als ze dat nu al niet krijgt van je moeder.
    Kan je beter iemand regelen die haar wel liefde krijgt.
    Wat vreselijk dat ze zoiets doen.
    Geniet jij maar lekker van jou mooie meisje.
    En laat hun maar lekker lullen.

20. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Ik moet eerlijk zeggen dat ik regelmatig baby's lelijk vind. Ik heb dat niet zo van elke baby is mooi.

Maar dat is totaal niet belangrijk, elk kindje is bijzonder. Jouw lieve kindje, wauw, super fijn!

En het is onbeschoft dat ze dat hardop zeggen...echt belachelijk. Kan me voorstellen dat het pijn doet.

Deel Deze Pagina