verdrietige moeder

Discussie in 'De lounge' gestart door ALeV84, 13 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    jeetje dat vind ik heel erg voor je zeg

mogen mij wel jou mooie meisje bewonderen op een foto???

je zus en moeder zijn ronduit schandalig bezig gefeliciteerd met je kleine meisje

2. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik heb niet alles gelezen maar dit kan echt niet hoor,ronduit schandalig!
    Van harte gefeliciteerd met jullie meisje en ik zou iedereen die zulke uitingen durven te doen,familie of niet,lik op stuk geven,zijn ze nu helemaal.

3. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Allereerst gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje!

Vol ongeloof lees ik je verhaal. Hoe halen je moeder en zus het in hun hoofd om zo te reageren. Van welke planeet komen ze. Ik kan zo begrijpen dat je er verdrietig van wordt! Juist je eigen moeder zou als geen ander moeten weten hoe het is om een kleintje te baren en er ongelooflijk van te houden! En uiterlijk (jeetje je meisje is pas een week oud :$) is al helemaal niet belangrijk. Wat een ontzettend laag niveau van grappen, vind het overigens zelf totaal geen grappen... Veel sterkte en ik zou echt een keer heel boos worden en ze ook het huis uit schoppen! Sterkte en geniet van jullie mooie kleine meisje!

4. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik vind het zoo erg dat ze over hun eigen vlees en bloed,NET op de wereld,zeggen dat je baby'tje LELIJK is.
    Sorry hoor maar dat is echt onbeschoft en gemeen!
    Dat arme meisje....

Ik zou er ook wat van zeggen,dat als ze niet normaal kunnen doen dan maar weg moeten blijven!
    Als iemand dat zo recht in mn gezicht zou zeggen,dat mn pasgeboren kindje lelijk is (en dat was ie hoor,helemaal uitgedroogd met 42+1 geboren),dan zou ik ze zo mn huis uit hebben gesodemieterd!Bah!

5. lioness74

lioness74 Niet meer actief

O ja van harte gefeliciteerd met je kleine meisje!
    Geniet van haar!

6. Chai

Chai Niet meer actief

Wat triest, ik had mijn zus en mijn moeder nooit meer hoeven zien denk ik..
    Alle pasgeboren baby's zijn mooi en zo puur!
    Verschrikkelijk zeg.

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nou mn zus had ik letterlijk mn huis uit getrapt.

En tegen mn moeder had ik gezegd dat ze niet spoort en dat ze mijn kind NOOIT meer hoeft te zien!

Hoe durven ze zeg!!!!

8. Magne

Magne Actief lid

9 feb 2012
    316
    0
    0
    Het oosten des lands
    Mijn hemel, wat ontzettend akelig zeg! Wat onbeschoft en wat een gebrek aan invoelingsvermogen!!

Alleen al door het feit dat een pasgeboren baby zo kwetsbaar is en zoals Chai zegt, puur, is een baby mooi. Punt.

Ik zou ook vreselijk gekwetst zijn en voor mij zou 't een reden zijn moeder en zus (een tijd) buiten de deur te houden.

9. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik had dit ook nooit geacepteerd! Wegwezen serieus! Turkse cultuur of niet, dit zeg je toch niet!

Gefeliciteerd met je dochtertje en lekker van genieten!

10. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wow! zijn ze niet wijs ofzo!!! ik begrijp heeeeel goed dat je hierdoor verdrietig bent! ik zou ze er niet meer inlaten die mafkezen! wat een liefde en respect zeg!

11. Classic

Classic Niet meer actief

Ik had ze net als alle andere dames uit het mijn raam geschopt!

12. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Serieus als iemand zoiets zou zeggen over mijn kindje zou ik echt woest worden!
    Hoe durven ze!
    Ik zou echt een kut opmerking terug maken tegen je zus.... iets van oh, we vinden haar juist precies op jou lijken!

Maar zou hun zeker niet meer in je huis laten, familie of niet, zoiets kan je niet maken.
    Wat een gekken om dat te zeggen tegen een nieuw geboren baby en net bevallen moeder!

13. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Ik vind die opmerkingen van je zus en moeder echt niet normaal hoor. Zoiets zeg je toch niet.
    Misschien vinden ze het dan wel maar zoiets zeg je dan niet.

Net bevallen of niet, hormonen of niet. Tja kan er echt met mijn pet niet bij en zou zoiets nooit zeggen tegen een moeder.

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Jeetje wat erg! Ik weet niet of zulke opmerkingen normaal zijn binnen je familie, niet dat dat acceptabel is, maar ik geloof dat ik zulke negatieve mensen niet eens om me heen zou willen hebben.
    Had ze denk ik toch verzocht het huis te verlaten..........

15. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Wat belachelijk en vreselijk onbeschofd zeg. Sorry, maar ik hoefde ze voorlopig niet meer te zien. Had ze, denk ik (weet eigenlijk wel zeker) verzocht of ze weg konden gaan en gezegd dat ze voorlopig ook niet meer welkom waren. Wat denken ze wel zeg!!

16. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    lekker is dat, in je kraamweek!(en erna ook not done!)
    je hebt mooie baby's en lieve baby's, heb nog nooit een lelijke baby gezien, stuk voor stuk zijn t wondertjes, die puur en onbezoedeld zijn.

een geintje van een lollige oom: goh, de oren zijn duidelijk aanwezig, kan ik hebben, maar van je eigen moeder en zus zulke dingen, ze hadden de tijd moeten gebruiken om hun nieuwe kleindochter en nichtje te knuffelen! ik zou wel nog even wat laten weten naar hun kant toe, om t maar ff kwijt te zijn.

17. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    mijn man had ze er trouwens uit ge-bonjourd voordat ze het wisten!

18. Triskele

Triskele Niet meer actief

Ik en mijn man hadden ze uit huis geschopt met hun lelijke rotkoppen (iedereen die mijn kind lelijk noemt is zelf lelijk namelijk ) en ook al was het nog zo dan kan je dat nog voor je houden en is dat door de liefde niet zo belangrijk.

Ze zijn helemaal gek geworden man, doe effe normaal!!

19. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!

Elke baby is een mooi wondertje.
    De enige die lelijk zijn zijn je moeder en je zus.
    Ik hoop dat je er uiteindelijk boven kunt staan.
    Geniet van je kindjes meis!

Mijn man had ze zonder pardon de deur uitgezet, dat weet ik zeker.

20. Triskele

Triskele Niet meer actief

:p haha das een goeie!

Deel Deze Pagina