verdrietige moeder

Discussie in 'De lounge' gestart door ALeV84, 13 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh en ik vind het zo naar om te lezen dat dat met cultuur te maken heeft.. Sinds wanneer heeft onbeschoftheid met cultuur te maken?
    Cultuur of niet, ik had ze eruit geknikkerd!
    Ik kan me hier echt boos om maken.

2. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    maakt me niet uit wat de band met mijn moeder en zus zou zijn, uit welke cultuur ik kom en of ik net bevallen ben of al weken daarvoor.... bij mij werden ze mijn huis uit geknikkerd en kwamen ze er voorlopig niet meer in!

ik vind het echt heel erg voor je meis! als ik jou was zou ik al die negativisme buiten de deur houden, zodat jij lekker kan genieten van je wondertje! gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter trouwens ;)

3. Triskele

Triskele Niet meer actief

nou idd zeg...

4. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Jee meid, wat vind ik dit erg!

Allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!

Snap heel goed dat jij hier heel verdrietig om bent! Ik snap niet wat mensen bezielt om dit soort dingen te zeggen, al is het als grap....Voor de moeder is zoiets niet grappig te noemen!

Volgende keer als ze weer komen, dan zou ik de kleine lekker boven laten in haar bedje (en zelf eventueel ook naar boven gaan). Zodat ze niet meer met zo'n lief meisje gecongronteerd hoeven te worden!!!! Blijkbaar kunnen ze dat niet aan.

Geniet samen met je gezin van jullie mooie meisje. Sommige mensen hebben gewoon geen smaak!;)

Sterkte ermee meid, en hierom verdrietig zijn, dat mag hoor!
    *DIGIKNUF*

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Heb niet het hele topic gelezen, maar als je op kraambezoek gaat ga je toch niet zeggen dat het een lelijke baby is???

Denk dat ik ze in dat geval zelf nog op hun plaats had gezet en vriendelijk gevraagd om te vertrekken.

Knuffel TS! En nog van harte met de geboorte van jullie prachtig dochtertje!

6. mimi83

mimi83 Niet meer actief

meid laat je kraamweek hier inderdaad niet door vergallen.

Die 2 zijn jouw tranen niet waard, zo onbeschoft en zulk achterlijk gedrag is absurd en belachelijk!

Hier zouden ze ook de deur mogen bekijken van de BUITENKANT. ajuus, laat me niet beledigen.

7. Me81

Me81 Bekend lid

9 mei 2011
    780
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vreselijk onaardig en harteloos.
    Ik zou ze voorlopig niet meer toelaten in huis. En als ze vragen waarom niet, dan zou ik antwoorden dat ze dat heus zelf kunnen bedenken.
    Gatver meid. Probeer te genieten van je meisje. *knuffel*

8. glimworm

glimworm Niet meer actief

Hier sluit ik me bij aan. Wacht maar wie het laatst lacht, als jouw meisje over een tijd helemaal bijgetrokken is en ieders hart weet te veroveren! ;)

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ongelooflijk dat een oma en tante zoiets zeggen! Ik zou ze ook eruit gegooid hebben, waar ze het lef vandaan?? Ik sta echt versteld!

10. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    Meid, van harte gefeliciteerd met je dochtertje!
    Ik hoop dat je alle gebeurtenissen een plekje kan geven en heerlijk kan gaan genieten van je 2 kids!

Kies voor de belangrijke mensen in je leven en voor het leven van je kids! Maak er een mooie toekomst van met je prachtige gezinnetje!

11. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Jezus zeg wat heb jij voor Familie ik zou dat echt niet gepikt hebben!! Ik zou ze zo me huis uit sturen! Is je zusje niet gewoon Jaloers ofzo?

12. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Wat vreselijk zeg :x Ikzelf had ze het huis uitgegooid... zo respectloos en niet normaal.
    Elke baby is een wonder en is mooi op zijn/haar eigen manier.

13. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    nou ja zeg! en dat van je moeder en zus.. jeetje ik zou ook ontzettend verdrietig zijn :(
    heb met je te doen leuke kraamweek zo zeg..
    ook al vind je een baby niet mooi hou het lekker voor je... als oma / tante zijnde maakt het (lijkt me) sowieso niet uit hoe het kindje eruit ziet je houd daar toch onvoorwaardelijk van :mad:..
    bah wat maak ik me hier boos om zeg.. hoe durven ze...

zou ze lekker in hun sop laten gaarkoken zeg, dit verdienen jullie toch niet... lekker genieten van je kersverse gezinnetje en laat hun lekker barsten hier heb je totaal niks aan en ga je je alleen rotter door voelen.. vind hier echt geen excuus voor echt niet...

14. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    pff ik zit nu nog wat meer reacties te lezen en trek het me steeds meer aan ben zelf zwanger en moet er echt niet aan denken hoe jij je voelt meid, vind het echt not done.. ben al zon emo bom maar dat ze een kersverse moeder van een prachtige baby, notabene hun eigen dochter en zus zo behandelen hoe durven ze..

zo nu ben ik klaar.. maak me steeds kwader ... ze eruit gooien was idd niet verkeerd geweest ;) al denk ik dat je op zon moment ook echt in shock bent dat ze zoiets zeggen...

15. Keepsmiling03

Keepsmiling03 Niet meer actief

:$

Niet normaal!
    Pik dit soort dingen niet wie zijn hun om zoiets te zeggen.
    Wat een moeder en zusje.:x

Ik had ze gelijk weggestuurd en erbij gezegt dat ze niet meer welkom zijn.

Elk kindje is mooi, mooi op zijn eigen manier!

16. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Zo... heb niet alle 10 pagina´s gelezen... maar jij weet heel goed wie hier de lelijke mensen zijn.... en dat is niet je dochter wijffie. Laat je niet gekmaken zeg!

In ieder geval lelijk van binnen (van buiten kan ik vanaf hier niet zien), maar wat een opmerkingen zeg. Die zou ik voorlopig niet meer willen zien. Gatver, wat misselijkmakend zeg.

17. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik wordt er gewoon verdrietig van als ik je verhaal lees.
    Wat een nare mensen zijn je moeder en je zus om zo te reageren!
    Je kleine meiske verdient het om met open armen vol liefde ontvangen te worden, niet afgekeurd op haar uiterlijk!

Niet alle baby's zijn even mooi wanneer ze pas geboren zijn, en daar kun je soms best een grapje over maken wanneer het er over gaat en de ouders het zelf ook aangeven, maar dan blijft het ook wel echt bij een grapje.

En trouwens, ze kunnen ook gewoon niets zeggen.

Bah!

18. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Wat ik in Turkije veel zie (ben er zo'n 14x geweest) is dat er veel mensen zijn die even blij zijn met een dochter als met een zoon.
    Maar er zijn er ook bij die de zoon naar voren schuiven, die is het allerbelangrijkst en meer gewenst.
    (Best moeilijk om daar als 'toerist' mee om te gaan wanneer iemand schaamteloos zegt dat zijn zoon meer betekend dan zijn dochter)
    Denk je dat het voor je moeder ook zo zou kunnen werken?
    Jongens zijn belangrijker?

19. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hier ook een prachtig zoontje en toen mijn dochter, ik vond (vind) haar schitterend, maar kreeg bij het eerste bezoek al de vraag of ze een hazelipje had, dat ze een grote neus had die scheef stond. En dat van mijn moeder. Nu, meer dan drie jaar later zit het me nog steeds dwars.
    Oke, als ik foto's terugkijk, dan was ze niet een prachtige baby, maar ze was wel mijn mooie, nieuwe, prachtige mensje en dat gevoel mag niemand van jouw afpakken. Zo'n knappe prestatie. Ik hoop dat je het niet mee je meedraagt en dat ze inzien wat een verdriet zo'n opmerking jou doet.

20. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    :$:$:$:$ wat walgelijk!!!!!!!!
    Ze zouden trots moeten zijn op zo'n uniek klein wondertje.
    Echt geen woorden voor!!

Deel Deze Pagina