Ontzettende ongi pijn?

Discussion in 'Zwanger worden' started by dolfijntje1985, Jul 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

Mar 28, 2007
    977
    1
    18
    Ik heb sinds vandaag ontzettende ongi pijn onderin me buik. Had gister denk ik me eisprong gehad had gister en vandaag trouwens ook pijn links en recht onderin. Wat duid op me eisprong, maar verga nu echt van de ongi pijn. Komt dat iemand bekent voor. Heb dit nog nooit eerder gehad. Het kan nog lang geen innesteling of iets zijn.

2. sjoeke

sjoeke Lid

Jun 29, 2012
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij was dat helaas een slecht voorteken. Ik had ook zulke heftige ongi krampen en pijn in mijn rug. Ik ben 's avonds ongesteld geworden, helaas.
    Ik had een cyclus van 23 dagen, dus ook wel erg kort. Het was voor ons de eerste ronde en gaan nu vol goede moed verder voor ronde 2.
    Ik hoop voor jou dat je ongi uitblijft want ik zag dat het voor jullie niet makkelijk is om zwanger te worden.

Lieve groet,
    Sjoeke.

3. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

Mar 28, 2007
    977
    1
    18
    Voor mij zou het wel heel vroeg zijn om ongi te worden heb net pas me eisprong gehad. Heb pas over 13 dagen me nod.En heb een vrij regelmatige cycles. Balen he als je ongi word maar idd vol goede moed op naar de volgende ronde. Verder niemand die het herkend.

4. catje1981

catje1981 Bekend lid

Mar 13, 2012
    717
    0
    0
    Ja ik van de vorige keer, direct veel buikpijn na mijn ei. En dat heeft aangehouden tot de dag dat ik ongi werd wat 15 dagen later was.
    Ik ben twee week echt flink ziek er van geweest.
    Hoop dat t bij jou niet zo is.

Overgens deze ronde was er niks aan de hand

5. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Ik heb ook erge ongi pijn, rug en onderbuik, maar mn ei moet nog komen.. dag 24.. :x

6. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

Jun 11, 2012
    1,140
    0
    36
    zuid holland
    ik heb ook erge ongi pijn en ook steken afwisselend van links en rechts. eisprong al gehad maar moet pas volgend weekend ongi worden en ook vrij regelmatige cycles

Share This Page