Het weer in tuinkussens geslagen

Discussie in 'De lounge' gestart door crystals, 7 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. crystals

crystals Actief lid

20 okt 2015
    404
    95
    28
    Ik kocht vandaag op marktplaats een leuk loungsetje met bijpassende kussens. Nu kwam ik er alleen thuis achter dat het weer erin geslagen is. Ik heb de kussens in de was gegooid maar de vlekken zijn er niet uit. Nu was mijn vraag… is de schimmel na het wassen nog actief? Of is het echt alleen een aantasting van het stof? Eigenlijk heb ik even het budget niet meer om een nieuwe kussen aan te schaffen… vind het zo’n teleurstelling. De vlekken zitten alleen aan één kant dus ik dacht als ik de kussens dan gewoon omdraai? Al vind ik het ergens niet fris om in een soort van schimmel sporen te zitten

2. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.344
    10.309
    113
    Het ziet er niet fris uit maar volgens mij doet het niks meer. Als ik me niet vergis kun je spul kopen wannneer het weer er in zit. Dat zou je nog kunnen proberen

3. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
  4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik zou het nog wel aan de verkoper laten weten. Had diegene wel in de advertentie mogen zetten.

5. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.796
    496
    83
    Wat voor kleur zijn de kussens?

Wij hadden het met de kinderwagen, die is ecru (en een soort stevig canvas stof) en toen heb ik het erop gewaagd om antischimmel van HG erop te spuiten. Dit heeft gelukkig gewerkt zonder rare vlekken achter te laten.
    Met donkere bekleding zou ik alleen wel bang zijn dat het bleekvlekken maakt.

Deel Deze Pagina