Julia is momenteel verkouden en niet helemaal lekker. Ze slaapt al 2 nachten amper. En overdag is het ook brullen als ik haar in haar bedje legt. Ze raakt helemaal overstuur, zodra ze bij me is of aandacht krijgt is het al snel goed. Ik probeer haar overdag elke keer in haar bedje te leggen, maar het lukt haar niet om in slaap te komen. Een kindje van 6 maanden moet toch overdag slapen !? Normaal gaat ze om 19.00 naar bed, hebben een vast ritueel en horen haar nooit. Nu lag ze gisteravond uiteindelijk om 22.00 en vervolgends werd ze heel vaak wakker (door haar verstopte neus) Zal dit een sprongetje zijn of toch een griepje. Ik verbaas me erover hoe bezorgd ik ben doordat ze niet wil slapen.
hey linda. waarschijnlijk heeft ze heel veel last van haar neusje en kan ze daardoor niet slapen. en natuurlijk zwijgt ze als ze bij jou is. je bent haar mama. ze heeft je nog zo hard nodig. waarom haar dan niet die extra aandacht geven? het zal waarschijnlijk beteren als ze ervan af is
Ik laat haar af en toe even huilen omdat ze zoooo moe is. Maar merk nu al dat als ze niet lekker is ik haar niet lang laat huilen. Wil niet dat ze straks te moe is om te gaan slapen. Een kleine heeft toch ook rust nodig
hey linda ze heeft gewoon teveel last van haar neusje. heb je fysiologisch water in huis om haar neusje eens te spoelen? dan is haar neusje vrij en zal ze misschien beter slapen
Hoi Linda, Lize had dat ook. Had ook heel veel met haar verkoudheid te maken en ik had zelf ook de gedachte dat dat 6-maanden-sprongetje er ook nog even doorheen fietste. Lize werd opeens een paar keer per nacht wakker en sliep dan heel slecht in, dat waren we niet meer gewend van haar. Haar neus was niet eens altijd verstopt, soms had ze juist een enorm lopende neus, maar in ieder geval was ze duidelijk niet lekker, ademde ze veel meer door haar mond en huilde ze meer. Slapen deed ze ook veel slechter. Het is na een kleine week weer over gegaan. Overdag probeer ik me er niet al te druk over te maken, als ze snachts maar haar slaapuren krijgt. (makkelijk gezegd, ze slaapt vandaag ook heel slecht en dat zit me dan toch niet lekker) beterschap voor je meisje Amber
Gewoon lekker knuffelen Luca slaapt al maanden maar 2 x een half uurtje overdag en hij heeft nog energie over als hij 's avonds naar bedje gaat. Nu ze ziekjes is heeft ze extra aandacht van mama nodig. Beterschap voor je meisje.
Oja... Luca is vorige week ook ziek geweest. Hij werd 's nachts ook wakker omdat zijn neusje dicht zat. Ik heb hem toen gewoon lekker bij ons in bed gelegd. Lekker dicht tegen mama aanliggen (liefst met zijn armpje om mama's nek zodat zij geen nachtrust heeft )
Doe ik ook lekker hoor, veel knuffelen. Alleen blijft zij in de nacht heeeel hard huilen. En bleef wakker/huilen van 23.00 tot 4.00 toen viel ze eindelijk in mijn armen in slaap. Mischien morgen toch maar even langs de huisarts even naar haar oortjes laten kijken.
hey linda ik denk dat dat het beste is. zeker als ze er zoveel last van heeft. laat zeker nog iets weten?
sascha was een paar dagen geleden heel erg verkouden en ging ook niet slapen terwijl ze doodmoe was. overal om huilen etc. ik heb bij een stomende douche gestaan, haar in badje daarna( vond ze ook helemaal geweldig ineens) , luuf gesmeerd, een neusspray gebruikt, matrasje wat omhoog gedaan bij haar hoofd en een doorgesneden ui bij haar bedje gelegd. en als ze in bed lag nog even de fles in haar mond en ze ging slapen. de volgende dag was het over dus misschien kun je dit proberen als je het nog niet gedaan had? succes in ieder geval
je heb ook een zwitsal shampo voor verkoudheid waarvan ze ook ontspannen helpt hier heel goed misschien keertje proberen?
hey mijn dochtertje heeft het ook zitten. veel huilen. lopende neus. ook wijst ze naar haar oortje en zegt ze dat ze er pijn heeft. waarschijnlijk heeft ze een verkoudheid in combinatie met een verkoudheid. neusspray in de neus gespoten. een pilletje opgestoken. meer kan ik voorlopig niet doen [-o< dat het overgaat