Hallo, Even een vraagje. Wij hebben nu een buggy waarbij mijn zoontje naar voren kijkt. Ik zou graag een buggy aanschaffen waarbij hij zowel naar voren als ook naar mij toe kan kijken. Wie weet er bij welke merken hij naar je toe kan kijken. Groetjes Yvonne
Met een buggy kan dit niet (staat hier al ergens een topic met de zelfde vraag) met wandelwagens wel. Zal het topic even zoeken Gevonden: viewtopic.php?f=17&t=148681
probeer anders even bij kinderwagen zaken die kunnen je vast verder helpen. ik had een wagen en daar keek ze naar voor, zien ze trouwens ook meer dan als ze de hele tijd tegen de gene aan moeten kijken die ze duwen
Bij wandelwagens kan het met de Mutsy! Ook met nog wat anderen hoor (maar Mutsy hebben we zelf). Je kan het beste naar een babyzaak gaan en informatie vragen, lijkt mij. *tevens verplaats ik je vraag naar "uitzet". Elmo
Juist als kinderen net de overstap maken van wagenbak naar wandelwagen vinden ze het (bewezen) fijn als ze papa / mama (of een andere duwer) kunnen zien. De wereld wordt ineens inmens groot he.
Volgens mij kan bugaboo beide kanten, joolz kan het ook en stokke. Verder weet ik er zo ook geen die het nog meer kunnen. Wel een beetje de duurdere merken dus...
De firstwheels kan het de maxi cosi mura de quinny buzz de mutsy slider de gewone uitvoeringen van mutsy ook de bugaboo de stokke joolz de teutonia
Vast niet, maar ook niet dat ze graag de hele wereld opeens willen zien!! Daarbij, ik kan me het ergens wel voorstellen, aangezien ze daarvoor nog nooit (!) buiten zijn geweest en steeds rond hebben gekeken. Best een veilig idee dus, dat je weet dat je papa of mama er nog is! Maar goed, iedereen lekker zijn eigen ding. Onze Mutsy Slider kan beide kanten op in ieder geval, en volgens mij zijn er tegenwoordig echt heel erg veel wagens die dit kunnen!!
Ik heb een Quinny Buzz, die kun je ook twee kanten op zetten. Volgens mij kunnen inderdaad heel veel wagens dat tegenwoordig wel.
Hahahaha. Grapje zeker? Denk jij dat ze niet genoeg zien als ze richting jou zitten? Je kunt je toch wel voorstellen dat de volgorde kinderwagenbak - buggy richting ouder - richting van ouder weg een logisch verhaal is?
Elmo heeft wel een beetje gelijk. Daarom hebben tegenwoordig bijna alle wandelwagens deze optie erop zitten.Meerdere fabrikanten laten dit weten tijdens trainingen. Een baby ligt tot een maandje of 6 (afhankelijk van je kindje) in de reiswieg. Ze zijn dus nog erg klein als ze naar de wandelwagen gaan. Ze kunnen dan nog snel schrikken van onverwachte bewegingen ( voorbij lopende mensen, honden enz.) Maar ook voor de mama is het fijn natuurlijk dat ze ze nog even in de gaten kan houden. Zodra ze te nieuwschierig worden dat ze helemaal beginnen te draaien om alles goed te kunnen zien, lekker omdraaien en nieuwe indrukken op laten doen.