Even een vraagje en aan de kenners... Ik had gister middag een ovu test gedaan en die was bijna goed, gisteravond weer 1 gedaan en die sprong eruit, nu net nog 1 gedaan en die is ook knallend, ben bang als ik vanavond weer test dat hij al weer minder is, heeft het dan nog zin om vanavond te klussen???? Gister lukte het niet omdat onze kleine man wakker werd en mijn man hem al bij ons in bed had gelegd, maar wel eergister geklust.. Zou het nog kunnen denken jullie???
Altijd proberen! En je ei springt pas na de positieve test (iets van 24 tot 48 uur dacht ik), dus je bent nog op tijd volgens mij! Succes!!
als je test nu nog postief is dan heb je zeker nog kans.. hij is dus nog niet gesprongen... En als hij springt... is ie nog 12 uur vruchtbaar... dus je heb zeker nog tijd vandaag En eergister sex is ook gewoon goed hoor... Heb deze maand ook voor mn ei geklust alleen... (anderhalve a 2 dagen) en kijk mn banner!
zit nu trouwens naar je testen te kijken.... maar lijkt wel of de test van vandaag de test streep alweer wat lichter is dan de controle streep? Of komt dat door de foto?
Als hij gisterenavond goed positief was kun je er van uitgaan dat 24-36 uur na die test je ei springt. Na de sprong is hij nog 12 uur vruchtbaar. Als je het vanavond gezellig maakt ben je nog ruim op tijd!!! Succes!
Naar mijn weten is het juist de bedoeling dat je gaat klussen na een positieve ovulatie test. Ik heb ze zelf ook gebruikt.. en je eisprong is binnen 48 na de positieve test.. Maar zelf na de 48 uur, als hij dus gesprongen is, is hij nog vruchtbaar, tót het eitje zich aan de baarmoeder want verkleefd. Dus ik zou zeggen: Klussen..!!! Ik ben ook zo zwanger geworden Misschien klopt het niet helemaal, maar als het maar werkt toch?
Bedankt dames... Ik heb nog even goed gekeken net maar de test van vandaag is nog net zo knallend als gister, dus is ga er vanavond tegenaan haha.. Hopelijk zijn er dan snelle zwemmers hihi... En daarnaa weer op de eeuwig lijkende wachtbank....
mag ik even inbreken.... voor mij allemaal nieuw en heb zelfde probleem beetje.. wil via donor zwanger worden en nu ovutesten aan het doen: Maar snap van mijn lichaam momenteel maar weinig. zojuist nog ovu test gedaan om te zien of de streep nu idd lichter / weg is.... maar NEE nog positief (teststreep donkerder dan controlestreep). dinsdag was die zelfde, woensdag donkerder, gisteren donkerder en zonet dus nog steeds. volgens mij hoort dat niet te kunnen. ik kan toch geen 3 dagen ovulatie hebben whahahaha. vraag me af of het dan nog zin zou hebben om mogelijk vanavond te proberen??? iemand ervaring
Het zou wel kunnen zijn dat je ovulatie er tegen aan hangt, maar je eitje dus niet springt. Sommige hebben het zelfs zo erg dat ie weer negatief word, en later weer positief opeens. (dan was die dus nog niet gesprongen). Er zijn 2 mogelijkheden. - Heb je een regelmatige cyclus? Want dan is dat eigenlijk haast niet mogelijk. - Wat voor Ovulatietesten gebruik je?
mijn cyclus is niet regelmatig en vaak lang ovulatietest van kruidvat. in ander topic begreep ik al dat deze niet zo goed zijn? ga dalijk dus voor de zekerheid even een andere halen ook.
Klopt inderdaad. Daarom vroeg ik me al af welke ovulatietesten je gebruikt. Je kunt het beste de ovulatie testen van zwanger en kids bestellen. Die zijn in verhouding ook een stuk voordeliger. Ik zou er wel om denken, want de zwangerschapstesten van zwanger en kids zijn weer niet zo goed. Ik gebruikte dus de ovulatie testen van zwanger en kids en de zwangerschapstesten van de kruidvat (2 voor 5).
dank je voor je tips ja die zwangerschapstest van kv 2 voor 5,00 had ik al liggen maar dus ook de ovu testen, dat maar even veranderen dus