Goedemorgen lieve dames, Zojuist heb ik een zwangerschapstest gedaan, 1 dag voor NOD. Foto zal ik bijvoegen. De controle streep is overduidelijk maar....wat doet die 2e streep helemaal daar? Hebben jullie ervaring met de testen van certain? Online besteld bij 'zwanger en kids'.. Dat wordt sowieso vandaag een CB testje scoren en morgen opnieuw testen Edit; Ook de gebruiksaanwijzing even toegevoegd, daar staat de streep ook erg ver naar links. Dames het gaat erom spannen!!
Staat idd wel ver naar links lijkt t. Ga je voor cb digitaal? Want dan kan je vaak beter nog paar dagen wachten Anders een predictor halen die zijn duidelijker
Certain staat sowieso ver uit elkaar. Ik heb ze ook gebruikt deze zwangerschap. Ff kijken of ik hem nog op m'n telefoon heb voor je ter vergelijking
Vaag he?! Ik denk dat ik sowieso een digitaal in huis haal voor over n paar dagen. En dus de productie. Ervaring met k2v5?
Volgens mij hoort dat zo. Ik heb nu ook een rijtje waarbij de ene verder weg staat dan de ander... Heb je niet nog 1?
Dit zijn mij certain testjes. Lijntjes staan inderdaad best ver uit mekaar en ik vind ook dat ze niet zo gevoelig zijn. Deze zijn van 15 en 20 dpo. Dus bij allebei was ik al overtijd. Ik testte op 9dpo positief met predictor. Op 11 dpo de eerste certain test gedaan en daar kwam maar een heel licht lijntje op.
Oh oké, goed dat ik die niet gehaald heb net haha. Morgenochtend weer testen, nu met productie van CB