Hoi meiden, Ik heb vanmiddag voor de zekerheid nog een test gedaan. ik ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger, maar Clear Blue gaf 2-3 weken aan. Klopt dit wel? Maak me ongerust!!! iemand ervaring hiermee??
hoi Johanne, Geen zorgen, ik was ruim 5 weken en ook gaf hij bij mij 2-3 aan. een ruime week later nog eens geprobeerd en toen gaf hij pas 3+ aan..... Probeer het volgende week gewoon nog eens!
Hier hetzelfde gehad! Was bijna 6 weken en hij gaf nog steeds 2-3 aan:x ruime week later weer getest en toen wel 3+ Zoals je ziet hoeft het echt niks te betekenen ik heb al een mooie goede echo gehad. Maak je niet te druk al valt dat niet mee dat weet ik. Liefs
weer een positieve reactie!! Fijn! Heb verder ook geen bloedverlies oid.....dus maak me waarschijnlijk gewoon druk om niks! Bedankt!!
Het verschilt heel erg per persoon hoeveel hcg je aanmaakt. Bij mijn vorige zwangerschap was ik 6 weken en stond er 2-3 weken. Deze zwangerschap heb ik met 4 weken getest en stond er 3+.
Geen zorgen ! Kan ook komen doordat je ervoor bijvoorbeeld gedronken hebt . En hcg is ook weer bij iedereen anders .