5 weken en 2 dagen zwanger, Clear Blue 2-3 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door johanne, 29 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. johanne

johanne Actief lid

15 okt 2012
    191
    0
    16
    Hoi meiden,

Ik heb vanmiddag voor de zekerheid nog een test gedaan. ik ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger, maar Clear Blue gaf 2-3 weken aan. Klopt dit wel? Maak me ongerust!!!
    iemand ervaring hiermee??

2. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

hoi Johanne,

Geen zorgen, ik was ruim 5 weken en ook gaf hij bij mij 2-3 aan. een ruime week later nog eens geprobeerd en toen gaf hij pas 3+ aan.....

Probeer het volgende week gewoon nog eens!;)

3. johanne

johanne Actief lid

15 okt 2012
    191
    0
    16
    Dankjewel!!! Ben weer wat gerustgesteld! ;)

4. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Hier hetzelfde gehad! Was bijna 6 weken en hij gaf nog steeds 2-3 aan:x ruime week later weer getest en toen wel 3+

Zoals je ziet hoeft het echt niks te betekenen ik heb al een mooie goede echo gehad. Maak je niet te druk al valt dat niet mee dat weet ik.

Liefs

5. johanne

johanne Actief lid

15 okt 2012
    191
    0
    16
    weer een positieve reactie!! Fijn! Heb verder ook geen bloedverlies oid.....dus maak me waarschijnlijk gewoon druk om niks! Bedankt!!

6. Winterr

Winterr Lid

29 okt 2013
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het verschilt heel erg per persoon hoeveel hcg je aanmaakt. Bij mijn vorige zwangerschap was ik 6 weken en stond er 2-3 weken. Deze zwangerschap heb ik met 4 weken getest en stond er 3+.

7. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Geen zorgen ! Kan ook komen doordat je ervoor bijvoorbeeld gedronken hebt . En hcg is ook weer bij iedereen anders .

8. blien

blien Lid

15 sep 2013
    53
    0
    0
    Hihi, ik ben vandaag ook 5 weken en 2 dagen zwanger

Deel Deze Pagina