Verdwenen symptomen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door IlseO, 14 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IlseO

    IlseO Nieuw lid

    2 jun 2005
    2
    0
    0
    Ik zit nu in mijn zesde week en het gevoel in mijn buik is minder geworden. Hoort dit af te nemen? Ik ben wel nog altijd ontzettend moe.
    Pas begin 10e week heb ik een afspraak met de verloskundige!
     
  2. nameless

    nameless Actief lid

    18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    Tja het kan per dag verschillend zijn wat je voelt en helaas zit je in de eerste weken dus afwachten (helaas) tot die tiende week!!!

    Probeer te relaxen en je niet al te veel zorgen te maken dat is niet goed voor jou maar ook niet voor je kindje!!!

    Suc6
     
  3. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Het is gewoon zo dat je je tijdens je zwangerschap de ene keer anders voelt dan andere keer.

    Het gebeurd vaak dat je je de eerste drie maanden erg moe voelt, misselijkheid kan daar ook bij komen, maar dat kan ook zo van de een op de andere dag verdwijnen.]

    Dat je je dan zorgen gaat maken is volkomen normaal, maar meestal niet nodig.

    Gewoon rustig proberen te blijven en je niet teveel zorgen maken hoor!
    komt vanzelf goed!!

    groetjes
     
  4. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    Bij mij is het gevoel ook minder geworden in de zesde week en ik ben nog altijd goed zwanger. Dus ik zou me nog niet al te veel zorgen maken hoor!
     
  5. Moppie

    Moppie Actief lid

    26 jul 2005
    213
    0
    0
    geniet inderdaad maar lekker van je mindere klachten... ook wel eens lekker om je niet beroerd te voelen!!!!
     
  6. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Ja, lijkt me ook wel lekker om je gewoon goed te voelen tijdens je zwangerschap. Dan geniet je er meer van dan wanneer je je beroerd voelt.

    Genietze!

    Groetjes, Wendy
     
  7. IlseO

    IlseO Nieuw lid

    2 jun 2005
    2
    0
    0
    Bedankt voor jullie reactie! Stelt me wat meer gerust en kan ik er weer van genieten. Gisterenavond lag ik alweer gestrekt op de bank, dus dat zit denk ik wel goed. Misselijk ben ik gelukkig nog niet geweest. Mijn vriend verwend me met lekker gezond koken.. ik geniet er wel van!
     

Deel Deze Pagina