Hallo, Ik had al niet veel last van zwagerschapsverschijnselen.Maar nu sinds zo. voel ik me zo anders,ik voel niks meer.Ik had wel last van dat kramperige gevoel in mijn buik en dat is nu gewoon weg...Ook de lichte misselijkheid en hongergevoel zijn verdwenen!Ik voel me nu super onzeker en ben bang dat t misgaat.Iedere dag had ik dat kramperige gevoel in mijn buik en nu ineens weg...Heeft iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt Groetjes
hoi, ik denk dat je geen reden hebt om je zorgen te maken hoor! Die klachten zijn toch vaak van 'korte' duur tot een week of 12. Ik zou er als ik jou was gewoon van proberen te genieten. Ik had diezelfde klachten bij mijn eerste tot een week of 11 en kan nu niet wachten tot week 11/12 hopelijk dat ik dan ook niet meer misselijk en uitgeput ben! Lekker genieten hoor!
Ik heb vaker gehoord dat de symptomen rond 9-10 weken kunnen verdwijnen. Wanneer heb je een echo? Dat stelt je misschien gerust. Zolang je geen bloed verliest, moet je je geen zorgen maken. Maar ik weet uit ervaring dat dit makkelijker is gezegd dan gedaan! Als ik jou was zou ik eens zoeken naar topics over verdwijnende symptomen, die zijn er al veel geweest!
Bedankt voor de reacties!Ik heb al twee goede echo's gehad.Een met 6 weken en 5 dagen en een met 8 weken en 5 dagen,beide waren goed het vruchtje groeit goed en uiteraard een mooi kloppend hartje. Ik had al wel gekeken naar topics over dit onderwerp maar ik werd er niet veel wijzer van en kwam veel op miskramen uit,vandaar dat ik er zelf een geopend had.Maar ik zal nog eens zoeken,iig bedankt!
hoi wendy ik herken het hoor.. ik heb de hele zwnagerschap al krampen en dan weer niet en dan komen ze weer en weer een paar dagen niet.. wat ik begrepen heb ik dat het allemaal met groeispurtjes gaat