hoe zit het met innestelen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door tal74, 6 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    hallo dames,
    Ik zit alle topics een beetje door te spitten, ivm mijn "probleem",maar omdat er zoveel staat, verdeeld over zoveel pagina's, raak ik een beetje in verwarring.
    Ik heb sinds vrijdag steeds wat bruinverlies, niet veel, nit steeds en niet pijnlijk.
    Nu lees ik veel over innestelings- of oud bloed, maar kan iemand mij vertellen hoe dat nou precies zit met innestelen? Dat gebeurt toch al heel vroeg in de zwangerschap? En hoelang blijf je bruinverlies houden? zijn er dames die ervaring hebben en mij dit(nogmaalls!)willen vertellen?
    Alvast bedankt
    groetjes Chantal

2. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    hey tal

volgens mij heb je een innesteling van 3 tot 7 dagen na je eisprong. ik zelf heb er niks van gemerkt. ook geen oud bloed verloren. maar t kan wel dat je bloed verliest daardoor.
    ook is t volgens mij nooit zo heel veel bloed dat je dan zou verliezen.

ik hoop dat ik je geholpen heb maar je kan pas zeker zijn op t moment dat je ongi moet worden en als je overtijd ben kan je pas een test doen.
    ik hoop voor je dat t raak is

groetjes susanne

3. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    dankje susanne,
    Het is wel raak, maar vanaf 6 weken dus dat beetje bruinverlies...en ik las van dames die dat tot 9 weken hadden, vandaar mijn vraag, ik dacht zelf ook dat die innesteling zo vroeg was, maargoed, daar zal je dan wel langer bloedverlies van kunnen hebben ofzo?

4. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Het zou ook best een bloedvaatje kunnen zijn die gesprongen is. Al weet ik niet (geen ervaring mee) of het dan bruinverlies is of echt een beetje rood bloed.

Deel Deze Pagina