Bij alleenstaande moeders had ze gevraagd hoeveel alimentatie ze zou krijgen (ging uit van 400 euro), en ze rekende erop dat ze zo'n 1100 euro aan uitkering zou krijgen + dan die alimentatie. (Zo werkt het natuurlijk niet). In de lounge vroeg ze de mening van de medeforummers over de aanschaf van een jas van 250 euro van Burberry. Tja...
Ohhhh hihihi bedankt voor de update meiden! Hmmm wil niet weten wat voor reacties ze heeft gehad haha
Viel nog wel mee... Er werd niet gescholden of heel raar gedaan. De reacties die ik heb gelezen waren in de trant van "Meisje, pas nou op, dat kan je echt niet meer betalen"...
Dat zei ik al 2de post Hahaha deze is straks ook dicht.. Omdat we verder babbelen over een topic die weg is
Ja, is toch logisch dat een topic als deze weggaat / gesloten wordt. Anders hadden ze die eerste ook wel open kunnen laten. Ik zie nog geen mod'jes online dus tot die tijd ...
Dat is de nieuwe ZP hype .. Als de waarheid word gezegd of het word de TS te heet onder de voetjes worden de topics verwijderd en of de nicknames veranderd..
Daar lijkt het af en toe wel op ja. Iemand plaatst een bericht en dan wordt er even in haar geschiedenis gekeken wat ze nog meer geplaatst heeft en voila..even voor het blok gezet. Ik krijg overigens de indruk dat het BEHEER heeft besloten de boel te verwijderen en niet TS, dus ook dat lijkt weer een voorbarige conclusie. Maar ik kan er naast zitten natuurlijk
euhm we vergeten wel het stukje waar ze in een topic zei dat ze geen 10 euro wilde betalen voor de lievelingsbeer van haar zoontje maar een jas van 200 euro wilde ze wel .. dus was echt heel vaag als je de topics met elkaar begon te vergelijken