Verdwijnen symptomen een slecht teken?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door MiraRoos, 20 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiraRoos

MiraRoos Lid

10 jun 2008
    6
    0
    0
    IJsselstein
    Hallo allemaal,

Sinds twee weken weet ik dat ik zwanger ben en sinds die tijd heb ik last van een opgeblazen buik en gevoelige borsten. Aangezien in een onregelmatige cyclus heb weet ik niet precies hoever ik ben dus de verloskudige zal dit moeten constateren. Nu heb ik sinds gisteren geen last meer van symptomen, geen opgeblazen buik en geen gevoelige borsten en ik voel me niet zwanger. Dit maakt mij enorm onzeker en ik ben bang dat het geen goed teken is. Hebben jullie hier ervaring mee? Ik hoor het graag.

groet,
    Miranda

2. Trees

Trees Niet meer actief

Hoi Miranda,

Dit is zo vreselijk herkenbaar en heb me zelf er ook veel zorgen overgemaakt. Ik heb dezelfde vraag vorige week hier ook gesteld ;). Dat je de ene dag meer of minder voelt dan de andere dag heeft te maken met schommelingen in je hormoonhuishouding bijna alle zwangere vrouwen hebben dit. Ik voel nu ook regelmatig een dag minder en heb gisterenavond een schitterende echo gehad. Symptomen zeggen echt helemaal niks en ik spreek uit ervaring. Ik heb hiervoor al twee miskramen gehad, waarbij ik bij de eerste zwangerschap de meest heftige zwangerschapssymptomen had en me op en top zwanger voelde. Dat zegt dus niks. Het enige wat iets kan voorspellen over een naderende miskraam is bloedverlies in combinatie met heftige krampen. Al het anderen blijft koffiedik kijken.
    Het is dus allemaal heel normaal en nog geen enkele reden om je zorgen te maken!

groet trees

3. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Ging bij mij ook af en aan in het begin, hoor.
    Ene dag voelde ik wel van alles, andere dag niks. Iedere keer tegen mijn borsten te duwen; zijn ze nog gevoelig? :)

Probeer, hoe moeilijk het ook is, je niet continu te focussen, dan komt de rust vanzelf. Ik blijf erbij, dat wanneer er iets niet goed zit, je instinct/ gevoel het je ingeeft. En als je iets niet vertouwt of ongerust bent, stel je vraag aan je verloskundige, daar zijn ze voor en je bent vast niet de eerste. ;)

Die eerste periode van zwanger-zijn kan zoveel twijfels meebrengen. En terecht, het is nog zo pril en je hebt nog geen echo gehad. Het is dan ook zo fijn als je je eerste echo hebt gehad en je ziet je kleine wurmpje voor het eerst en het hartje klopt. Heel mooi moment!
    Wij kregen deze met 12 weken, sommigen krijgen het eerder.

Fijne zwangerschap :)

Deel Deze Pagina