wie kan mij helpen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door jennifer181, 20 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jennifer181

jennifer181 Nieuw lid

20 jun 2008
    4
    0
    0
    ik ben nieuw hier en wil graag wat weten!mijn vriend en ik zijnal vanaf januari bezig en nu ben ik al 7dagen overtijd maar mijn test blijft negatief!vorige maand was ook heel raar heb toen alleen maar oud bloed verloren :oops: ook niet veel had vanaf die tijd last van mn buik,was heel moe moest veel naar de wc enzo!het is nu allemaal weg maar voel me nog steeds zwanger wie o wie kan mij helpen!

2. ylaisa2008

5 jun 2008
    82
    0
    0
    Alkmaar
    Ik denk dat je nog te vroeg hebt getest..sommige meiden testen pas na 14dagen positief ligt aan de hoeveelheid HCG hormoon die je lichaam aanmaakt. Gewoon nog een test wagen, het hormoon verdubbeld zich om de 2 a 3 dagen..en heb toevallig net gelezen dat de Kruidvat testen erg gevoelig zijn..en volgens mij is 's ochtends testen toch nog altijd beter..vooral als je heel weinig van het HCG hormoon hebt.
    Succes

3. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Je zegt dat je vorige maand alleen maar oud bloed bent verloren enzo. Dus vorige maand was je menstruatie ook al niet normaal. En als je toen al zwanger was geweest, had je nu echt wel positief getest.
    Misschien is je cyclus gewoon wat van slag. Dat kan wel eens gebeuren. Als je over een week ofzo nog niet ongesteld bent, zou ik nog een keer testen. Als ie dan negatief is, is de kans wel heel erg klein dat je zwanger bent. Ook al voel je je zwanger, dat zegt echt niks. Heb ik ook wel eens gehad terwijl het toch echt niet zo was.
    Het kan zijn dat je een keer een maand een menstruatie over slaat. Als je dan volgende maand nog niet ongesteld bent geworden, zou ik de dokter even bellen.

Succes!

4. jennifer181

jennifer181 Nieuw lid

20 jun 2008
    4
    0
    0
    heel erg bedankt voor jullie snelle reactie!heb deze maand met matcare getest en vorige maand met sensi test ofzo maar kan dus beter een kruitvat test kopen!probeer het over een week nog wel een keer!heb trouwens ook steeds hartkloppingen en ben steeds zo sacho herkent iemand dit!dacht echt dat ik het zeker wist dat ik zwanger zou zijn maar ik wacht het nog wel even af dan!

5. ylaisa2008

5 jun 2008
    82
    0
    0
    Alkmaar
    ik ben de laatste paar dagen emo..zonder reden, moest huilen gisteravond om het programma van Del tot Dame..hoe raar is dat?..en in bed..omdat ik zo baalde dat er niks uit mn handen meer komt de afgelopen dagen..zo moe ben ik..'s avonds na eten zak ik helemaal in en doe ik een tukkie op de bank..
    Maar nog denk ik dat ik het me allemaal inbeeld..tenminste daar ben ik bang voor..maar ik ben in die 10 jaar nog nooit overtijd geweest..
    Ik heb nog een trekpleister test liggen, maar als ik al die verhalen lees over de kruidvat test denk ik dat ik die ook maar ga halen.

6. jennifer181

jennifer181 Nieuw lid

20 jun 2008
    4
    0
    0
    ik was vorige maand ook zo moe ging elke middag slape en ook niet zwanger anders was de test nu wel positief geweest!het is zo raar he hoe je jezelf voor de gek kan houde!zij ook tegen mezelf nu ben je echt zwanger hoor en zo niet dan is er echt wat anders aan de hand!wacht het maar weer af!jij ook succes hoor!hoop dat tie positief is

Deel Deze Pagina