"ongesteldheidsgevoel". kan dit ook een kwaaltje zijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door sannie1981, 23 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

ik weet sinds een aantal dagen dat ik nu zo'n 5 weken zwanger ben. Ik heb sinsdien last van mijn buik, net zo'n soort gevoel alsof ik ongi moet worden. een wat zwaarder gevoel in mijn buik, buikpijn,maar geen krampen ofzo.

is dit ook een kwaaltje? hebben jullie dit ook?

Verders knort mijn maag alsof ik honger heb,maar anderzijds moet ik op dit moment niet aan eten denken.

ik ben zo bang op weer een miskraam.terwijl ik helemaal geen bloedverlies ofzo heb hoor en ook geen krampen dus.

Liefs Sannie

2. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Ik had dat gevoel ook, idd. Maar sinds een paar dagen is het minder/weg.

3. Liiaatje

Liiaatje Actief lid

8 okt 2010
    214
    0
    0
    Jaa dat ik heb ik ook nog steeds, best vaak wel,

als je verder gaat lezen of in een topic van mij over buikpijn en krampjes... vertellen ze dat dat komt door dat de baarmoeder aan het groeiien is...

daar door die ongesteldheidbuikpijn. is heel normaal.

4. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hoi meiden.

ik heb in febr een MK gehad en daarna vrij snel opnieuw zwanger geworden.
    in beide gevallen had ik een soort ongi gevoel maar het was net niet het zelfde....

het hoeft dus niet perse een MK te worden hoor!

succes met de zwangerschap!!

5. Konijn

Konijn Niet meer actief

Ik heb nu al een week het gevoel dat ik ieder moment ongesteld moet worden, alleen werd ik het niet. Vandaag bleek ik na een testje (heel pril) zwanger. Maar mijn buik trekt, krampt en steekt alsof het ieder moment los kan breken.

Vind het niet een heel bemoedigend gevoel eigenlijk...

Ik kan me niet meer goed herinneren of ik dit bij mijn dochtertje ook had. Toen was ik tegelijk heel ziek (nierbekkenontsteking), dus voelde ik vooral dat. Volgens mij was het toen vooral zo dat ik helemaal niets voelde van het zwanger zijn in het begin (voordat ik de proporties van een tientonner kreeg).

6. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Ik heb ook last van buikpijn. VK zegt dat het waarschijnlijk mijn banden en baarmoeder zijn.
    Bij de 1e had ik dit ook, waardoor ik dacht deze zw.schap vind ik al die pijntjes niet zo eng.....niets is minder waar, ben weer net zo onzeker als toen!

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiss..

ik heb het ook gehad hoor het begon bij 4 weken en 5 dagen en ik dacht ooo dit was dus maar weer voor even..
    heb met 5 weken en 5 dagen een echo gekregen omdat ik dus zo onzeker was. en de gyn vertelde dat het vanaf 5 weken het ergste is dat verdwijnt langzaam aan..
    zijn idd je banden en je baarmoeder het groeit nu allemaal voor je beebje..

ik ben nu 6 weken en 4 dagen en heb er alleen s`avonds ng maar last van en niet eens meer lang zo`n 15 minuutjes en dan trekt het weer weg..
    verder heb ik alleen brandende tepels die vuurrood zijn en vorige week woensdag en donderdag alleen overgegeven nu ook niet meer..
    komt goed meis blijf er vertrouwen in houden..

xxxcindy

8. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ja das zeker een kwaaltje!!! ik heb er ook 2 weken last van gehad en een paar keer per dag ook s nachts! het betekend dat je baarmoeder aan het uitrekken is..wellicht krijg je ook last van krampen in je darmen..ik had dat wel iig iedere nacht eruit met vreselijke krampen en dan moest ik rennen naar de wc..duurde ook ong. 2 weekjes niet fijn maar wel een fijne gedachten dat het er lekker bijhoort!! gefeliciteerd trouwens!

9. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    hieraan wist ik dat ik zwanger was :D normaal krijg ik buikpijn en word ik meteen ongesteld maar nu bleef het maar aanhouden. In het begin werd ik hier echt onzeker van omdat je constant het gevoel hebt toch ongesteld te worden, maar nu weet ik dat het gewoon het groeien is. Ben nu 10.3 weken en heb er nog regelmatig last van, rond de 6 weken kreeg ik af en toe ook wel eens felle steken.

10. sannie78

sannie78 Lid

26 okt 2010
    42
    0
    0
    Ik heb dat gevoel ook. het is bij mij met vlagen.
    Ik zie dat je 2 dagen langer dan mij zwanger bent en bijna dezelfde profielnaam. grappig.
    Ik heb paar jaar geleden een miskraam gehad en dat waren veel heftigere krampen.

Ik wens je veel succes met je zwangerschap.

Liefs sandra.

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Toen ik zwanger was van Ties is dat ongi gevoel mijn enige symptoom geweest tot ongeveer 6 weken.

12. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Toen ik zwanger was van mijn zoontje heb ik nog weken erge menstruatiepijn gehad.
    En nu heb ik het ook al dagen. Volgens mij is het dus normaal en zegt het niks.

13. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Ten eerste gefeliciteerd!

Ook bij mij een ongi achtig gevoel. Maar het voelde toch anders. Daardoor wist ik het eigenlijk zelf al voor ik een test deed. Dat gevoel heeft ongeveer nog een week (dus toen was ik 5 weken en 2 dagen) aangehouden. Ook ik was bang dat het alsnog mis zou gaan, maar tot nu toe gaat alles goed. Dus het zeker wel een zwangerschapskwaal.

14. Dolce1983

Dolce1983 Actief lid

2 jul 2009
    318
    13
    18
    Zelfstandig Ondernemer & Stay-At-Home MOM
    NH
    Ik had ook al een week voor nod een zwaar gevoel in mijn buik en 4 dagen voor nod echte krampen.
    Het is nu iets minder, maar had voor nod echt alle verschijnselen van kramp en rugpijn alsof ik elk moment ongesteld kon worden.

15. Chai

Chai Niet meer actief

Ik dacht tot 7 weken dat ik ieder moment ongi kon worden, zo gek. Het voelde precies hetzelfde!
    Niks om je zorgen over temaken, hoort er helemaal bij. :)

16. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Heel herkenbaar,heb ik bij mijn dochter ook de eerste weken gehad,nu ook sinds een dag of 2;)

17. firstone

firstone Bekend lid

27 apr 2009
    664
    0
    0
    Drenthe
    Ik heb het ook. Had het tijdens mijn vorige zwangerschap ook, gaat wel weer over...

18. Sherry

Sherry Niet meer actief

Heerlijk he dat zware gevoel :s

Maar als het goed is krijg je er wel wat mooi's voor terug!

19. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    ik heb t nu ook maar t voelt tog anders vind ik pijn zit iets hoger, en tis een andere soort pijn vind ik of het komt nog van de punctie dag

20. lievebeeb

lievebeeb Actief lid

17 mrt 2010
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een bekend gevoel!
    Ene keer wat meer dan de andere keer, en wat steekjes ook erbij.

Liefs, LB

Deel Deze Pagina