Geen ei te vinden 2e ronde na vmk???

Discussie in 'Miskraam' gestart door mamakaatje, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Hallo meiden, Ik wordt een beetje onzeker. De 1e ronde na mijn vmk heb ik mijn eisprong niet gevoeld. Normaal voel ik hem overduidelijk. Nu ronde 2 willen we er weer echt voor gaan. Had nog ovu testen liggen van clear blue maar nog steeds een nega test. Ook geen tekenen van een eisprong te voelen???? Ik zou toch wel een eisprong moeten krijgen????:(:(

2. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    He mamakaatje!

Het kan zijn dat je je LH-piek net hebt gemist hoor met testen... Mijn zusje heeft in februari 0 keer een smiley op haar CB gehad en eind oktober is mijn nichtje geboren... ;)

Je schrijft dat het je 2e ronde na je MK is dus dat betekent dat je cyclus alweer op gang is gekomen. De eerste ronde na een MK is echt spannender dan de 2e! Aangezien die eerste ronde gewoon goed gegaan is zou ik me nu niet al teveel zorgen maken.

Liefs en succes!

ps. Ik weet precies hoe je je voelt en ik ben na mijn eerste MK fanatiek gaan temperaturen. Zo kan ik goed in de smiezen houden of en wanneer mijn ei geweest is. Voel me toch altijd weer een stuk geruster als mijn temp is gestegen! Misschien ook een goed idee voor jou!

3. 1e en 2e ronde na mijn miskraam heb ik ook geen ei gehad. Dat weet ik absoluut zeker. Daarna weer wel. Kan zijn dat je lichaam wat van slag is.

Deel Deze Pagina