(groot)moederdag...

Discussie in 'De lounge' gestart door loesje1982, 3 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    meiden help me even met ideetjes!

onze diva is nog maar 1, dus echt knutselen gaat t m niet worden vrees ik, en ik wil een klein aardigheidje voor mn moeder, dr oma.
    een dove pakketje, bloemetje oid is niet echt wat.

nu zat ik te denken, een handje op een boterhambordje of zo, of iets leuks met een theeglas, oma drinkt veel thee.... iemand een idee, en hoe ik dat aanpak? bestellen is te laat nu, vrees ik.

iets met foto's is ook niet echt wat, ze heeft net 2 weken terug een fotoboek gekregen.

2. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Laat haar wat krabbelen en tekenen op papier.
    Koop een mooi kadertje en schrijf erop "de eerste tekening voor mijn fantastische oma"

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik heb toen bij de action een klein verfdoekkje en ezeltje gehaa;d.
    Toen heb ik de tafel goed met kranten bedekt en mijn dochter met een schort van heb ik jou daar;) en die heb ik mij dat doek toch vol laten kliederen.
    Een prachtig schilderij;) (ik heb toen wel een foto in het midden gedaan trouwens)

oww bedenk mij dat mijn dochter toen 2 was, maar het idee is hetzelfde

4. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Bij de xenos heb je verf om op bijvoorbeeld bordjes te doen. Even de oven in en klaar is kees! Heel erg leuk en oma zal er vast heel blij mee zijn!

5. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Bij de Hema kun je voor € 2,50 een mok kopen, deze kun je beschilderen. 3 kleuren verf en penseeltje zit erbij. Die lekker vol laten kliederen, theezakjes met smaakje wat erg lekker vindt erbij, evt. chocolaatje of koekje, cellofaantje eromheen met mooie slingertjes en klaar!!

Ik doe dit ook alleen met een kort abonnement erbij op tijdschrift Ook, speciaal voor opa's en oma's.

6. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    jaaa! dat bedoel ik ja, dat van die mok of van de porseleinverf... super!!! ik ga vanmiddag op pad. helemaal goed!

7. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Ik was vanmorgen in de action, heb daar een canvasdoekje gekocht en vingerverf en kliederen maar.
    En leuk dat hij het vond

8. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Je kunt ook afdrukken maken van de handjes en/of voetjes met gips!! Is ook erg leuk en origineel!!

9. Vrouwenmantel82

Vrouwenmantel82 Actief lid

11 dec 2011
    428
    0
    0
    Verzorgende ig van beroep
    Bij den bosch
    Naast de beschilderde mokken, kun je dit aanbieden op een beschilderde dienblad. En dat een doosje lekkere thee, uiteraard uitgekozen door de kleine en andere toebehoren, zoals mini potje honing, koekjes (misschien zelf gemaakt). Bij de tuinen kun je speciale theetjes kopen en grappige toebehoren.

Deel Deze Pagina