schrok net nogal

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door happymama, 3 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

ben ik weer hoor .
    deed net de kleine man in bad en toen ik hem eruithaalde trok ie helemaal wit weg in zn gezicht en om zijn mond zag hij blauw heeeel eventjes , dat wit bleef wel even en ik dacht hij spuugt dadelijk alles uit dus denk ik hou m ff omhoog maar er gebeurde gelukkig niks .
    maar vind dat wit weg trekken met dat blauwe rond zijn mond toch vreemd heb zoiets nooit gezien ook niet bij mijn dochtertje .
    iemand enig iedee wat t is

2. Lous1982

Lous1982 Actief lid

22 jun 2011
    322
    1
    16
    Docent Nederlands
    Groningen
    Ach, meid, dat is schrikken!! Eng om te zien, lijkt me... Hoogstwaarschijnlijk is het niets en onschuldig maar als je twijfelt kun je gewoon de huisartsenpost bellen. Dan hoef je niet meteen langs te gaan, je kunt ook telefonisch advies krijgen.

Sterkte, komt allemaal goed!

3. happymama

happymama Niet meer actief

even daarna was t weg nu ligt hij lekker te slapen .dus ben niet bang dat ernstig is maar schrok nogal en denk vraag even hier of iemand van jullie t ooit gezien heeft

4. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    zou gewoon ff bellen waarschijnlijk is het niets maar dan ben je zelf even gerust gesteld! Net wat Lous zegt, je kunt ook even telefonisch consult vragen!

Een tijdje geleden werd bij Lucas een hartruisje gevonden (wordt blijkbaar wel vaker gevonden bij baby's) en toen werd er gevraagd of hij wel eens wit wegtrok/ blauw werd om zijn mond. Maar dan vooral met voeden....

Sterkte in elk geval!

5. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Als je je zorgen maakt kun je eventjes bellen.

Onze dochter heeft dit vaak gehad maar er was niks aan de hand.
    Als ze het tijdens het eten zou krijgen dan kon het weleens een hartkwaaltje zijn maar dat was niet.
    Het was vooral als ze uit bad kwam of net na het eten ofzo.
    Volgens het CB kan het zijn door uit het warme water even in de kou te komen.

Deel Deze Pagina