Jeetje wat heftig meis! Hier zou het evt wel cosmetisch zijn geweest omdat alleen haar oren scheef stonden (en natuurlijk het platte hoofd) maar de livit arts vertelde me toen inderdaad dat het niet in alle gevallen slechts cosmetisch is.. hoe gaat het nu met je zoontje? meten ze nog tussendoor of pas weer aan het einde?
Bedankt Ellen en Guusje! Ik heb meteen gebeld naar de fysio en ze komen volgende week al langs... Goed gevoel over.. @ Saz667 De kraamhulp bij ons heeft aangedrongen om onze dochter op de rug te leggen... die kraamhulp hebben we uiteindelijk omgeruild voor een ander omdat we niet zo heel erg goede klik met haar hadden.. toen kregen we een ander maar die heeft er niks van gezegd.. pas toen er een afplatting kwam hebben we haar meteen steeds om en om in zijligkussen gelegd..en ook heel consequent maar nog steeds weinig resultaat.. tis iig niet erger geworden gelukkig...
Bloem wat ben ik blij dat de fysio komt! Hoop op goed nieuws voor je! Springmuis ons zoontje heeft nog altijd een blokkade waardoor zijn voorkeurshouding er nog erg is. Helaas wuifde mijn fysio dit weg. Nu met 10 maanden is het zeer lastig om hem lekker mobiel te krijgen. Verder gaathet super met hem. Nu een paar dagen flink koorts dus even geen helm op. Is wel wennen over 2 maanden zullen ze weer gaan meten.