Helaas wel. Hier wordt het ruim 38gr en ik moet werken in een gebouw zonder airco en met plat dak. Waar het normaal in de zomer al gemiddeld 5-10gr warmer is dan buiten.... Geen idee of mijn lichaam dit gaat volhouden tot 17u maar kan er toch niks aan veranderen dus we zien wel....
Urgh wij zitten midden in een verhuizing/verbouwing en moeten heel hard aan de slag komend weekend Van mij mag het best wat koeler...
Ik ben gek op de zomer, maar boven de 25 wordt het mij toch te warm. Wat dat betreft ben ik blij dat de warmste dag in het weekend valt; mijn vader is stratenmaker en staat de hele dag in de verschroeiende zon dus ik maak me al wat zorgen deze week.
Ik vind, zoals wel meer blijkbaar, 25 graden Celsius een hele mooie temperatuur en hoger hoeft echt niet. Ik heb net op internet een parasol en parasolvoet besteld, ik hoop echt dat ze nog geleverd gaan worden voor het weekend.
Pfffff nou ik heb het nu al warm. Laat staan als het nog zo'n 15 graden warmer word. Dan blijf ik het liefste binnen achter mijn ventilator.
Ik kijk er ook niet echt naar uit.. Had een dagje winkelen gepland maar die heb ik geschrapt, andere keer dan maar. Richting de 40 graden word me iets te gek om te gaan shoppen Gelukkig is het (nu) in huis goed vertoeven, het is binnen zo'n 21 graden dus een aangename temperatuur. Veel buiten komen zal ik niet, doe mij maar een graad of 25 dan vind ik het tenminste ook lekker om even in het zonnetje te zitten (en een kleurtje kan ik wel gebruiken!). Ik vind Nederland een heerlijk land, alleen deze zomer is het wel heel erg: óf 15 graden en koud óf 30+ graden en enorm benauwd. Je krijgt niet echt tijd om eraan te wennen dat het warmer wordt, en ben je eraan gewend is het alweer koud weer. Achja, je blijft Nederlander he.. Altijd iets te klagen
Ja het is wel heel extreem he.. Nouja, eerst zien... Maar die ijsklontjes maken is wel een goed plan .Wij zouden bij familie eten. Alleen die wonen op ruim een uur rijden in een appartement, zeker voor de jongste lijkt dat me geen succes...
Helemaal mee eens. Als het nou gewoon tussen de 23 en 25 graden is en de zon erbij met een klein briesje heeft iedereen er wat aan. De zonaanbidders kunnen bruin bakken in de zon en de mensen die te warm niet fijn vinden hebben er ook wat aan. Denk dat er maar weinig mensen deze hitte nog fijn vinden.
tja ik zie er als een berg tegenop maar goed er iets aan veranderen kan ik ook niet dus we zien wel waar het schip strand. Ik kan tenminste thuis blijven mijn man moet gewoon werken en in een gebouw zonder airco, met plat dak en zwaar lichamelijk werk is dat geen pretje. Als ze mazzel hebben krijgen ze dan een raketje van de baas. Dienst ruilen (vroeg van 5 tot 14 voor een late van 14 tot 23 uur ) mocht ook al niet. Wel hebben we ons vandaag getrakteerd op een zwembad (opblaasbaar) van 3,05 zodat mijn man (van 2 meter) er ook ruim in past (kan die daar na zijn late dienst afkoelen) Voor de rest de luiken , ramen, deuren en gordijnen dicht zolang het buiten warmer is dan binnen en als het buiten minder warm is dan binnen alles tegen elkaar open zetten.
Mijn man werkt vaak een maand in meer dan 40 graden De kunst is om te weten wanneer je wel en niet naar buiten kunt. In Nederland is het leven daar niet op aangepast en loopt iedereen juist op de heetste momenten zich verschrikkelijk druk te maken.
Het komt zoals het komt. Zelf overleef ik het echt wel. Vind het erger voor oudere mensen zoals mijn opa die helemaal niet extra wil drinken omdat hij dan vaker naar het toilet moet en meer kans heeft op ongelukjes en landbouwers die na een koud voorjaar nu ook nog deze hitte moeten verwerken.
Mijn man werkt in de bouw en die werken komende dagen van 6-14u ipv 7.30-16.15 dus ik ben al een beetje opgelucht want maak me dan ook echt zorgen of het wel uit te houden is...