Belly warmer elektrisch oplaadbare kruik

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door poohbear81, 29 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear81

20 jan 2011
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Wie heeft hier ervaring mee. ik vind een warmwaterkruik een beetje eng.(ben bang voor lekken) en zo'n oplaadbare laadt je op en blijft uren warm?

En heb ik er dan 1 of 2 nodig??

2. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik heb er 1 (die je trouwens over mag nemen als je wilt), maar hier ging de kraamzorg niet akkoord. Het MOESTEN waterkruiken zijn.
    Overigens wordt de Belly Warmer wel heel snel warm en blijft-ie lang warm.

3. poohbear81

20 jan 2011
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal het morgen aan de kraamzorg vragen of het mag. heb morgen een intake.

4. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik vind het echt een onding!! Ik heb hem bij mijn zoontje aangeschaft (hier ging de kraamhulp 'akkoord') en ligt na een paar keer gebruiken werkeloos ergens onder in een kast. Gelukkig had mijn zoontje niet lang kruiken nodig om op temp te blijven.

Mijn ervaring: koelt toch heel snel af. Na een uurtje of 2 is hij echt lauw. Wel handig door zijn vorm om het bedje even voor te verwarmen of bij het badje de kleertjes op te warmen. Maar jij bevalt in de zomer, schat ik, dus ik vraag mij af hoe lang kruiken nodig zal hebben.

Als ik je een tip mag geven als je toch een electrische kruik wilt aanschaffen: de Koozzzi van Princes. Die hebben wij nu ook gebruikt. Top kruik!! Geeft lang warmte af, wordt niet zo super heet, mooi kwa vormgeving. En als nu de kindjes hem niet meer nodig hebben, pik ik hem gewoon lekker zelf in voor de winter (de koukleum van de familie).

5. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

wij hebben er ook eentje en ik vond het erg fijn hoor. blijft redelijk lang warm en is ook snel opgeladen. mijn kraamverzorgster vond het prima

6. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik vind 'm fijn. Hier is de kraam wel akkoord.

7. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    Wij hebben hem ook, maar eigenlijk nooit hoeven te gebruiken. ik viel vorigjaar zomer en onze dochter had een kruiken nodig. Geloof dat het alleen in de kraamtijd gebruikt werd om de kleertjes warm te maken.

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Voor in het bedje had ik de gewone warmwaterkruiken, omdat die over het algemeen toch een stuk warmer blijven. En lekken doen ze eigelijk zo goed als nooit.
    De Bellywarmer vond ik handig om de kinderwagen of de kleertjes mee op te warmen. Hij wordt wel goed warm maar koelt ook snel weer af vond ik.

9. poohbear81

20 jan 2011
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    de kraamzorg is net langsgeweest. Gewoon de aliminium kruiken willen ze gebruiken. Die blijven goed warm volgens haar. Dus laat de electrische maar zitten..

Deel Deze Pagina