Eindelijk wat gewonnen! (Fb acties)

Discussion in 'De lounge' started by wendy339, Jan 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Hoi hoi,

Ik ben nog al makkelijk in het meedoen aan de leuke fb acties. Vooral mijn mannelijke vrienden en man vinden dat echter verschrikkelijk wat ik ergens ook wel weer begrijp want het komt in het overzicht van fb te staan. En dat dan vele met mij dus hun overzicht staat vol met reclame oid.. Maar het is zo gedaan en je kunt soms best wat leuks winnen.. Tot vandaag was mijn winst een labeldoekje en een kerst cd van simplycolors. Maar nu:
    Ik had mail vanmorgen dat mijn kleine vent en ik 1 vd winnaars waren vd ficher price kerst karaoke actie. Prijs; 100,-kinderspeelgoed op de leeftijd van je kindje aangepast..
    Wij super blij dus!!

Maar wie wint er wel vaker wat leuks via fb acties hier?

2. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    1,327
    21
    38
    Gaaf! Gefeliciteerd!

Ik heb het volgende al gewonnen:

Fotoshoot van de kids.
    Dierentuinkaartjes.
    Bestuurbare helikopter voor zoonlief.
    Chocoladepakket.
    Rok voor mezelf.

3. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

gefeliciteerd!! ik ben er ook dol op, ik heb toevallig iets lekkers gewonnen bij de slager dus mag niet klagen.

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik wil ook best winnen, maar meestal kom ik er pas achter dat er een actie geweest is als de prijswinnaars bekend worden gemaakt...

5. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

toevallig slager den helder hihihi heb ik namelijk ook al eens iets gewonnen.

ot: slager en visboer

6. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

yup!!;)

7. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Hoe komen jullie aan die acties dan? ik doe heel soms mee. omdat toevallig 1 van me facebookvrienden het heeft gedeeld, maar verder niet....

8. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    3,890
    0
    36
    Ik win werkelijk nooit iets met een fb actie.

9. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

grappig..:D

10. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    Gefeliciteerd!! Leuke prijs!

Hier al heel veel gewonnen. :) Vorige maand een playstation 3 via Facebook. Maar ik vul wel dagelijks prijsvragen in.

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    GEFELICTIEERD!!

Ik heb ooit een t-shirt van simplycolors gewonnen maar dat koste alleen geld want ik ging direct meer bestellen ;)

Verder een vriendin van mij een workshop chocolade maken en toen mocht ik mee dat vond ik ook wel een beetje winnen.

12. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Kijk sommige hebben dus ook al aardig geluk gehad! En een PlayStation is helemaal top natuurlijk!

Hoe ik aan die actie's kom?
    Vaak lijken vrienden van me iets en dan kijk ik op die pagina en like die soms ook zelf dan. Je krijgt dan hun reclame/acties vanzelf..
    Grote merken hebben vaak acties, appesientje geeft bijv regelmatig wat weg, ficher price heeft paar keer per jaar grote acties. Verder de locale bedrijfjes in je woonplaats, grote winkans ook want die kent niet heel nl.. Daarnaast heb ik nog wat pagina's van mensen die veel baby spul zelf maken die geven dan bij een x aantal likes iets weg.

Maar ik echt super blij met m'n prijs voor zoonlief! Dat wordt een berg speelgoed want hij is net jarig geweest en Sint en kerst hebben hem ook niet overgeslagen,, hoop voor wat speelgoed op de groei.. Maar ben met alles blij hoor!!

13. mupet

mupet Fanatiek lid

Jan 12, 2011
    2,182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb toevallig pas ook iets gewonnen? Gratis entree bij een nieuw wellness centrum bij ons met allemaal sauna's dus dat komt helemaal goed!

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ik heb ook wel eens het een en ander via fb gewonnen. Mijn grootste prijs daar was via een campagne van Page. Een lang weekend in een boomhut in Frankrijk.
    Omdat Elin nog geen twee is is het gratis omgeboekt naar een stacaravan>Gaan 18 mei as.

15. Dnies

Dnies Actief lid

May 8, 2012
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    vriend had laatst kilo verse vis gewonnen:D
    en ik heb een new born shoot gewonnen voor als de baby geboren is!

16. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

Jan 7, 2013
    5,719
    477
    83
    Hier nog nooit wat gewonnen. Ik heb dat geluk helaas niet.

17. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Leuk zeg, gefeliciteerd!

Tot nu toe ook al wel wat leuke dingen gewonnen:
    * Via VolgensMama de Duplo dierentuin
    * Een Fisherprice speelgoedpakket via OudersvanNu

18. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Wat leuk zeg, gefeliciteerd! Ik win ook wel eens wat.. zo leuk! Tijdje terug nog een tegoedbon van € 50,- van Spartoo, was ik erg blij mee :D

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    nog nooit wat gewonnen en doe toch zeer regelmatig mee met dingen die ik dan echt leuk vind
    mijn tijd moet nog komen denk ik :D

20. jessi

jessi Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    2,304
    13
    38
    Female
    thuis mama
    Tiel
    uhm een nijntje vlaggentjeslijn meer niet doe altijd mee maar win nooit nou ja misschien ooit wel.

Share This Page