wreck this journal

Discussie in 'De lounge' gestart door danip, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danip

danip Niet meer actief

Wie heeft hem ook?

Ik ben al een heel eind op weg om de journal te wrecken :D Vind het zo leuk om te doen, en heb zelf geen moeite om alles kapot en vies te maken :D

Voor degenen die niet weten wat het is: Bibliotheek Kortrijk: Wreck This Journal

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Had er nog noooooit van gehoord maar vind het wel apart haha. Wat is de bedoeling wat je uiteindelijk met het boek gaat doen?
    Gewoon bewaren of?

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Er was hier een tijdje terug een topic over. Zal even voor je zoeken.

4. danip

danip Niet meer actief

Dat moet je zelf weten. Het is een soort "dagboek" alleen dan van andere dingen dan verhaaltjes. Eigenlijk verniel je het boek gewoon half haha. Je moet er van alles mee doen. Meenemen onder de douche, een handafdruk maken met modderhanden, Het tegen de muur meppen, verhaal achterstevoren schrijven, koffievlekken maken enz. Eigenlijk alles wat je normaal nooit met een boek zou doen. Maar het is echt zo leuk om te doen. Als het goed is komt je steeds over een drempel heen (maar daar heb ik geen last van :p) En het ziet er nog leuk uit ook!

5. danip

danip Niet meer actief

Dat wist ik niet, ik zal ook wel even zoeken dan. :D

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hmm ik krijg het zo snel niet gevonden, maar wat me nog bijstaat was dat veel mensen het hele principe niet echt snapten ;)

7. danip

danip Niet meer actief

Haha nee dat geloof ik meteen. Misschien moet je het gewoon doen om het te snappen. Zelf ben ik altijd al van het kliederen en knoeien geweest dus dit is een meesterwerk voor mij ;) Je mag alles doen wat je altijd al wilde doen, maar nooit mocht! :D

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    O wat leuk zeg!

Net iets voor mij, ha ha

Dit deed ik vroeger altijd al met mijn agenda's op school. Erg leuk.

9. macaaney

macaaney Lid

6 feb 2010
    93
    0
    0
    NoordBrabant
    ik ehb er ook een!
    gekregen voor een verjaardag.. nog steeds niets meegedaan eigenlijk.. hij staat al jaaaren in de kast en iedere keer denk ik jaa ik meot het gaan doen.. en dan vergeet ik het weer..
    ik denk dat ik het bij mijn lijstje voornemens 2011 erbij plak;), want ik blijf het een cool ding vinden

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Ik ga eens kijken wat hij kost.... Leuk voor onder de kerstboom. :D

11. danip

danip Niet meer actief

Bij bol zijn ze 10 euro, maar dan ook nog 2 + 1 gratis. (heb er zelf 3 gekocht als cadeautjes dus)

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Ja ik zag het.

Ik ga hem ook bestelen.

13. tulip

tulip Niet meer actief

o wat grappig dit zeg!!! Ik vind het echt iets voor mij en mn zusje.

14. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    Danip, leuk joh!
    Is ook echt wat voor mij, doet mij ook idd een beetje denken aan mijn schoolagendas van vroeger. Die was aan het einde van het jaar ook dubbel zo dik :D

15. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    Ik denk dat ik em bij Cosmox bestel. Daar zijn ze 11.99 + gratis verzending.

16. hardloper

hardloper Niet meer actief

ik heb m ook, vind het wel lastig. Ben niet zo goed in loslaten:)
    vind hem geweldig. :D

17. brit76

brit76 Actief lid

29 apr 2009
    379
    7
    18
    Het lijkt mij helemaal leuk om te doen! Ga er meteen 1 bestellen. Alhoewel, met de stakende postbodes kan ik er misschien beter zelf 1 halen:).

Echt een goede tip voor de kerstvakantie:D.

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Oeh leuk, die vind mijn zus vast erg gaaf, leuk kerstkadotje.

19. danip

danip Niet meer actief

Haha wat grappig, allemaal nieuwe "wreckers" er bij! Heb die van mij net aan de hond gevoerd. Ik was met een touw het boek tegen de muur aan het meppen, maar de hond vond dat veel te interessant en heeft hem ook even te grazen genomen. Nu staan er allemaal tandjes in :D

20. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Haha! Ik heb m ook! Hij is gaaf he!! Heerlijk ook als je een rotbui hebt! Heb m van een vriendin gekregen, zij heeft ook een. Ben wel benieuwd hoe ze er uiteindelijk uit gaan zien en of ze nog op elkaar lijken.. ;)

Deel Deze Pagina