Wie heeft hem ook? Ik ben al een heel eind op weg om de journal te wrecken Vind het zo leuk om te doen, en heb zelf geen moeite om alles kapot en vies te maken Voor degenen die niet weten wat het is: Bibliotheek Kortrijk: Wreck This Journal
Had er nog noooooit van gehoord maar vind het wel apart haha. Wat is de bedoeling wat je uiteindelijk met het boek gaat doen? Gewoon bewaren of?
Dat moet je zelf weten. Het is een soort "dagboek" alleen dan van andere dingen dan verhaaltjes. Eigenlijk verniel je het boek gewoon half haha. Je moet er van alles mee doen. Meenemen onder de douche, een handafdruk maken met modderhanden, Het tegen de muur meppen, verhaal achterstevoren schrijven, koffievlekken maken enz. Eigenlijk alles wat je normaal nooit met een boek zou doen. Maar het is echt zo leuk om te doen. Als het goed is komt je steeds over een drempel heen (maar daar heb ik geen last van ) En het ziet er nog leuk uit ook!
Hmm ik krijg het zo snel niet gevonden, maar wat me nog bijstaat was dat veel mensen het hele principe niet echt snapten
Haha nee dat geloof ik meteen. Misschien moet je het gewoon doen om het te snappen. Zelf ben ik altijd al van het kliederen en knoeien geweest dus dit is een meesterwerk voor mij Je mag alles doen wat je altijd al wilde doen, maar nooit mocht!
O wat leuk zeg! Net iets voor mij, ha ha Dit deed ik vroeger altijd al met mijn agenda's op school. Erg leuk.
ik ehb er ook een! gekregen voor een verjaardag.. nog steeds niets meegedaan eigenlijk.. hij staat al jaaaren in de kast en iedere keer denk ik jaa ik meot het gaan doen.. en dan vergeet ik het weer.. ik denk dat ik het bij mijn lijstje voornemens 2011 erbij plak, want ik blijf het een cool ding vinden
Danip, leuk joh! Is ook echt wat voor mij, doet mij ook idd een beetje denken aan mijn schoolagendas van vroeger. Die was aan het einde van het jaar ook dubbel zo dik
Het lijkt mij helemaal leuk om te doen! Ga er meteen 1 bestellen. Alhoewel, met de stakende postbodes kan ik er misschien beter zelf 1 halen. Echt een goede tip voor de kerstvakantie.
Haha wat grappig, allemaal nieuwe "wreckers" er bij! Heb die van mij net aan de hond gevoerd. Ik was met een touw het boek tegen de muur aan het meppen, maar de hond vond dat veel te interessant en heeft hem ook even te grazen genomen. Nu staan er allemaal tandjes in
Haha! Ik heb m ook! Hij is gaaf he!! Heerlijk ook als je een rotbui hebt! Heb m van een vriendin gekregen, zij heeft ook een. Ben wel benieuwd hoe ze er uiteindelijk uit gaan zien en of ze nog op elkaar lijken..