Verf jij je haar als je grijs wordt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaboutermeis, 6 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sifra

Sifra Niet meer actief

Hier begin 30 en al behoorlijk grijs :(.
    Heb een aantal jaren zelf mijn haar geverfd, maar kreeg het grijze er niet meer goed onder, dus sinds kort laat ik het verven bij de kapper.
    Ik vind mezelf nog veel te jong om grijs door het leven te gaan.

2. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    ja ik zou het dan zeker verven

3. muizelijntje

muizelijntje Actief lid

12 feb 2015
    159
    28
    28
    Ja ik ben ook al aardig grijs en ben nu 31, dus wil zeker nog niet grijs door het leven gaan

4. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Ja ik verf zeker mijn haar ik kreeg op mijn 23ste al me eerste grijze haren en dat vind ik echt jong tot welke leeftijd ik het ga doen geen idee

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik denk het wel, al vind ik het vaak irritant. Elke keer weer moeten bijwerken, ben ik veel te lui voor.. :)

6. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Nee, maar ik ben alweer 38 en ik heb nog geen grijze haren.

7. sjak

sjak Niet meer actief

Ja zeker! Ik vind grijs haar al vrij snel armoedig overkomen... Mijn moeder (69) liet ook haar haar grijs groeien :), maar wij hebben haar weer snel naar de kapper gestuurd!
    Mijn oma had trouwens op haar 82ste nog steeds bruin haar, alleen grijs bij de slapen. Mijn andere oma was op haar 25ste al grijs en heeft heel lang zwarte pruiken gedragen.
    Ik verf mijn haar bruin en kom ook soms al wat zilverachtigs tegen. Daar gaat dan snel weer een pakje bruin overheen :)

8. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Ja ik verf mijn haar al vanaf mijn 19e. Helaas werd ik toen al grijs.

9. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Ja, heb donkerbruin haar, en best al wat wit/grijze haren, valt heel erg op. Echt niet mooi vind ik, dus verf het in een kleur die dicht bij mijn eigen haar komt.

10. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Vind het overigens niet armoedig overkomen, vanaf een bepaalde leeftijd kan het heel mooi staan. Mijn moeder heeft haar dat is bijna wit. Staat haar mooi en past bij d'r. Maar vind mezelf er nu echt nog wel te jong voor!

11. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Ligt eraan of ik net zo mooi grijs word als mn moeder. Tot nu toe heb ik de haren van mn vader en word ik dus waarschijnlijk laat grijs, heb tenminste nog niets ontdekt.

12. Boekenwormpje

Boekenwormpje Bekend lid

1 feb 2014
    903
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb al wat grijze haren, maar ben nog niet echt van plan om te gaan verven.

13. penseel

penseel Niet meer actief

Ik verf nu ook al mijn haar echt grijs zit niet bij mij in de fam ben nu 40+en nog geen grijze haren maar zou het zeker verven.

Van blond ben ik wel nu peper en zout kleur.

Mijn stiefvader verft ook zijn haar hij is 70+ Staat grappig.

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Maar ik heb echt zwart haar met een bruine huid (denk aan Hindoestaans), dus is gewoon sowieso lastig om dan te verven.
    Of iig iets anders dan zwart. Je haar moet eerst ontkleuren e.d
    Ik heb een tijd terug toen ik mn haar had laten knippen een stuk laten bewaren en dat zou de kapster toen even met blond verf doen. Kijken hoe het zou worden.
    Nou ik kreeg het stukje terug; ten eerste was het echt lelijk en mn haar was net touw. Leek wel paardenhaar, dus toen schrok ik ook wel wat een beetje verf met je haar doet..

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik verf mijn haar altijd, in een zelfde kleur als mijn eigen haar maar dan een diepere, mooiere kleur.
    Als ik 50 + ben dan laat ik het helemaal grijs worden.

16. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Jazeker... Nog veel te jong om met grijs haar te gaan lopen.. :D

17. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Haha mijn dochter zei vandaag tegen mn man "Papa je hebt spinnenwebben in je haar" hahaha

Maar ik verf wel als ik grijs zie ben ook nog te jong met mn 27 om met grijs haar te lopen

18. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Grote kans dat als jij een spoeling over je haar heen zet ( wat vele malen minder schadelijk is dan verf), het toch je grijs dekt.
    Hoe donkerder de tint hoe beter je kunt dekken.

19. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Nee ik ga mijn haar niet verven als het grijs wordt. Want grijs staat wijs.

20. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ooh absoluut!! Heb sinds een jaar hier en daar een grijze haar en er gaan geen twee maanden voorbij voordat ik langs de kapper ga! Ga echt niet met grijze haren lopen :p ben pas 27 dus dat vind ik echt nog te jong.

Boven de 50 zou ik er aan kunnen gaan denken, maar denk zelf dat ik het dan nog steeds zou blijven verven :p

Deel Deze Pagina