Verf jij je haar als je grijs wordt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaboutermeis, 6 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Op een gegeven moment kom je daar niet meer mee weg. ;):D Die fase ben ik al voorbij, dan ben ik driekwart kaal als ik mijn haar eruit ga trekken.
    Ik kleur mijn haar ook vanaf mijn zestiende, maar nu is het meer noodzaak dan toen. ;)

2. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ik ben zelf blond dus denk dat het wel even zou gaan duren voor het echt op zou vallen.
    een tante van mij is gestopt met verven toen ze oma zou worden.
    denk dat het voor iedereen anders is..
    mijn moeder verft er ook nog heerlijk op los met allemaal hippe korte kapseltjes erbij

3. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    + 1

4. Shin

Shin Actief lid

24 jul 2014
    170
    0
    0
    Tot. De. Dood. zou ik het verven. Nee ff serieus maar mijn moeder is in de zestig en lijkt in de 40 dus die verft het ook zou geen gezicht zijn anders. Ik lijk ook niet mn leeftijd dus ik zou zeker gaan verven. Vind het zo verschrikkelijk oud maken. Helemaal als je jong bent of er jonger uitziet.

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Als ik zin heb wel ;)

Ik kan het hebben.

6. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Jazeker! Tot een jaar of 65 denk ik nu.
    Ligt er ook aan hoe mooi grijs ik word....

7. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Jazeker! Ik spotte op mn 24e de 1e grijze haar.
    Is heel lang stabiel gebleven tot na de geboorte van mijn dochter.
    Het is nog steeds niet heel erg, al worden het wel steeds meer trosje bij elkaar. Wat echt goed zichtbaar is haal ik met pincet weg.
    Verfen hoef ik het nu eigenlijk nog niet, dat doe ik dus maar weinig.
    Maar zodra het nog erger wordt ga ik echt niet met een grijze kop rondlopen.
    Dan voel ik me een slons hoor, pas na mn 60e zou ik er misschien anders over denken.

8. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Een jongere vrouw met een grijze kop ziet er in mijn ogen vaak slonzig uit.
    Bij mannen vind ik dat niet, op de een of andere manier zien die er vaak juist wat gedistingeerder uit daardoor.
    Gek he.

9. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Ja zeker! :D

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Mijn moeder is 70 en begint nu wat grijze haren te krijgen. Loopt dus nog rond met bruin haar.

Ik heb de eerste grijze (lijken wel spierwitte) haren bij mezelf ontdekt. Sja, so be it. Ik vind het niet zo erg.
    Misschien als ik straks hálf grijs ben, dat ik het dan een tijdje verf tot ik helemaal grijs ben, maar zelfs daar ben ik niet zeker van.

Ik vind het helemaal niet erg. Het hoort er bij. Bijna alle vrouwen worden grijs. Het gros verbergt het alleen. Ik zou niet weten waarom je dan voor schut zou lopen als je het niet verft.

11. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    Ik verf mijn haar echt wel. No way dat ik nu al met grijs haar ga lopen!!
    ( en ja ik wordt al grijs....al een paar jaar en moet potdorie nog 40 worden)

12. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik verf mijn haar al een paar jaar niet meer (nu eigen haar kleur) maar ik zag laatst tot mijn verbazing ook een paar grijze haren. Ik trek ze er nu uit maar zodra dat niet meer gaat dan ga ik het toch echt verven!

13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.186
    35.868
    113
    Kan nog erger hoor, ben al goed grijs aan het worden en ben nog maar 31..

14. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik verf mijn haar al een tijdje, ook omdat ik mijn eigen kleur niet mooi vind maar ook omdat mijn haar best grijs is. Ik voel niet echt druk vanuit de samenleving om het te verven, maar ik vind het zelf gewoon niet leuk. Ik voel me met rood haar veel leuker :D

15. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.719
    113
    Ik heb juist sinds een klein jaartje mijn eigen kleur weer na zo'n 15 jaar verfjes. En het valt me niet tegen, nog geen grijze haar te bekennen (ben 30). Ik denk dat ik ze wel nog heel lang weg zou verven. En als ik de zestigers en zeventigers van nu vergelijk met mijn eigen oma's die uk niet anders ken dan met permanentje en bloemetjesjurk, denk ik dat het voor onze generatie heel gebruikelijk wordt om tot in de zeventig te winkelen bij zara en h&m (bij wijze van) en een "jong" kapsel te houden.

16. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Ja, ik verf het sowieso al sinds mijn 16e dus er veranderd voor mij niet zo veel. Op mijn 23e heb ik al mijn eerste grijze haar ontdekt en dat zijn er nu op mijn 26e steeds wat meer aan het worden. Gelukkig is het nog niet zo erg dat ik het om de 4 weken bij moet laten werken, maar als dat wel het geval wordt dan doe ik dat.

17. mamaK79

mamaK79 Actief lid

15 feb 2012
    394
    8
    18
    Belgisch Nederland
    Grijs of niet grijs ik zit elke 6 weken bij de kapper

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik heb nu sinds 2 jaren al dikke grijze haarbaan bovenop mijn hoofd, en ik word donderdag pas 29 ;)

dus JA ik verf! emancipatie hahaha, dat is leuk, maar emancipatie is ook een keuze ;) ik verf mijn haar, scheer mijn oksels voor mezelf, niet voor een man hahahaha

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik heb morgen een afspraak bij de kapper:D
    Ga kam strepen doen, bruin tinten. Ik vind het echt super spannend hahaha. Heb het nog nooit gedaan:)

Deel Deze Pagina