Hallo dames, Een vraag waarmee ik een paar dgn mee zit, ik ben 31 wkn en heb nog niet alle spullen in huis bijv. babykamer (had ik al febr besteld), gordijnen hangen er nog niet. Kinderwagen komt in juni. Ook heb ik nog geen koffer klaar gelegd. Kleding en verzorgingsproducten die heb ik allemaal in huis. Ben ik te laat???? Moet ik snel actie ondernemen??? wat vinden jullie???
Geeft niks! Als je eerder zou bevallen, kom je toch in het ziekenhuis terecht. Niet stressen hoor! Trouwens, met 38 wk zwangerschap stond er nog iemand de zolder te stucen, waar we net in die week ervoor dakkapellen op hadden laten zetten. De babykamer moest toen even worden volgestouwd met spullen van de zolder. Was wel balen, maar kon toen even niet anders. Ik zou zorgen dat je met 37 wk echt alles in huis hebt. Met 38 wk moet het klaar staan. Isa is met 39 wk gekomen
Joh schiet niet in de stress! Stel je moet morgen met spoed naar het ziekenhuis (is niet de bedoeling dus haal je niets in het hoofd en waag het niet ) Een pyama en de rest is zo gepakt en in een tas gemieterd hoor. En je baby ach denk je nou echt dat hij/zij zich het over 20 jaar kan herinneren dat zijn/haar kamertje nu klaar was of niet? Brei ik even door op het bovengenoemde. De kleine is er , te vroeg dus zij/hij zal toch langer in het ziekenhuis blijven. Stel hij/zij mag toch meteen weer mee naar huis. Manlief gaat even langs een babywinkel, rukt daar een campingbed naar keuze uit het schap gaat nog even langs de dekentjes en overtrekjes hup naar de kassa betalen en je kindje kan lekker slapen. Groetjes
ahahahhahaha je verteld het ook zo grappig. Heb vandaag naar de babywinkel gebeld en ze verwachten dat de babykamer er over 3 week is. Het volgende moet er nog gebeuren: - luieremmer kopen - lamp moet in de babykamer opgehangen worden(deze is nog niet binnen bij de babywinkel) - rails voor vitrage en gordijnen moet nog opgehangen worden - gordijnen moet ik nog kopen - kinderwagen komt in eind juni(ben op 16/07/06 uitgerekend) - accesoires (zoals mandjes en beertjes)voor de babykamer moeten nog ingekocht worden - luiers - nog wat verzorgingsproducten Volgens mij was dit het wel. Ik schiet echt in de stress op het moment, omdat het ook financieel niet erg mee zit de afgelopen weken.
onze verbouwing is net achter de rug, manlief is nog druk met het aftimmeren van de zolder. Onze babykamer is ook nog echt niet af, behalve dat ik wel de noodzakelijke dingen heb. De baby heeft een plekje om te slapen, aangekleed te worden en in bad gedaan te worden. Verder moet ik alle leuke en schattige accesoires nog kopen. Maar heej, als het goed is hebben we nog genoeg weken om dit te regelen toch? ik sluit me helemaal aan bij de bovenstaande commentaren. Greetz Honingbij