Vrijdag onze zoon opgehaald van de psz en loop met hem naar huis en zie dat hij helemaal onder de verf zit, zijn shirt zijn broek zelfs zijn schoenen echt heel erg, afgelopen weekend met de nodige huis tuin en keukentips geprobeerd schoon te maken, maar helaas de vlekker gaan er niet uit, oranje en rood, ik baal hier vreselijk van, de broek en shirt maakt me niet zo heel veel uit , maar de schoenen de zool en de veters en ook het leer datis nog te bezien maar de hele randen (lichte kleur) om de schoenen heen zitten helemaal onder de verf, alles leuk en wel maar onze zoon moet door een scheefstand van 1 voet speciale schoenen aan, betaal me hier scheel aan en juist met spelen heeft die ze nodig dus ook op school en deze waren net nieuw, en nu dus echt vernaggeld, krijg het er echt niet uit alsof het erin is getrokken, iemand nog tips, ik wil sowieso morgen even informeren op de psz of ze aub gewoon lekker de schortjes (waar er geloof ik 40 van in de kast hangen) aan willen doen en het op zijn minst willen zeggen als er potten met verf omvallen over de kinderen heen (van verschillende kinderen en ouders gehoord) En dan maar opgeven aan de verzekering denk ik?Ik weet het ook niet. Ik vindt een vlekje of vuiligheid niet erg maar er lopen nu allemaal rode en oranje vlekken over en door de schoenen heen.:x
Ja en was benzine ook maar het is er echt ingetrokken, maar zelfs uit de spijkerbroek gaat de verf niet. Ik vraag me ook af wat voor verf het was hoor.
O jasses wat voor een verf is het? Hier gebruiken ze alleen van dat school verf uit flessen dat gaat er in de was machine gewoon uit. Ik vind het niet echt netjes van de psz. Maar hun zullen zich vast beroepen op het niet dat hun niet aansprakelijk zijn en je zelf moet zorgen dat hij kleren aan heeft die vies mogen worden of stuk kunnen gaan.
Vreemd dat het verf is dat niet uit kleding gaat en ook dat als hij zo onder zit ze niet zelf hebben geprobeerd het schoon te krijgen. Ik denk dat je wel mag klagen en een vergoeding eisen, vooral van de schoenen. Ze mogen hier best rekening mee houden!!! Maar een tip heb ik helaas niet..
Kijk net wat ik zeg zijn broek en schoenen maakt me niet uit, maar hij draagt voor zijn gezondheid hele dure schoenen deels zelfs aangemeten dat kan niet anders, maar ik vraag er ook niet om dat ze het zo vernaggelen, ik baal er zo van ze zijn ook echt nog zo nieuw.