Hoi Mn zusje en ik hebben in de planning om morgen een dagje iets leuks te doen. Hebben jullie tips? We kunnen natuurlijk zelf wel wat verzinnen zo is het niet.. Shoppen --> recent gedaan Zwemmen zou kunnen workshop te kort dag. Squashen is ook zo duur Dierentuin of pretpark is niet leuk zonder kids.. Zwaluwhoeve oid heb ik vorige week al gedaan met een vriendin.. Hebben jullie nog leuke tips?? Kom maar op met die leuke ideeen Alvast bedankt!!
Nah! Helemaal niemand?!?!? Zie je wel het ligt dus niet aan ons dat we niks kunnen verzinnen hahaha ps heb hier rondgezocht omdat ik dacht dat er wel meerdere topics moeten zijn hierover maar helaas niks gevonden..
Squashen hoeft helemaal niet duur te zijn. Je kan bij heel veel sportscholen een gratis dagpas aanvragen. Kan je daar niet squashen, kan je misschien iets anders daar doen en daarna de sauna in. Lekker goedkoop! Een high tea is inderdaad leuk! Doe dit in een mooie grote stad, dan valt er genoeg te zien buiten winkelen om. Maastricht, Den Bosch, Utrecht, Nijmegen, Antwerpen???
Ik weet niet wat voor types jullie zijn, maar je kan vaak ook wel leuke rondvaarten doen (je hebt ludieke rondvaarten in A'dam bijv). Ik kan er altijd wel om lachen om tussen de bejaarden en de Japanners iets te leren over een stad. Mijn vriend had voor een speciale dag regelt dat we per koets door Amsterdam zouden rijden (kan je niet boeken, ze vertrekken steeds vanaf de Dam). Lekker eten shoppen is altijd fijn, natuurlijk. Een manicure/pedicure? Of een massage? Iig, veel plezier morgen!
Misschien een leuke fotoshoot van jullie tweetjes laten maken en dan van te voren samen lekker optutten voor de foto en erna lekker high tea-en of wateren ergens?.