Na de 11de week misselijk?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door puzzcat24, 10 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Hoe kan dit nou het ging zo goed
    Geen misselijkheid was zo zalig...
    En ineens *kokhals hier kokhals daar*

/cry...

Wie heeft ook zo laat haar misselijkheid gekregen?

en mijn 2de vraag is wanneer houd het op?

:oops:

2. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik werd rond 14 week ineens goed beroerd overal van en nu helaas nog steeds, vooral savonds.

3. BabyPelacani

5 nov 2008
    44
    0
    0
    Service Adviseur
    Helmond
    Bij mij begon het rond de 11e week idd.. met 13 weken ben ik opgenomen door uitdroging... 6 dagen in het ziekenhuis gelegen... en tot een week of 29 heb ik wel elke dag moeten overgeven of kokhalzen..vooral smorgens... :(

4. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

wanneer het ophoudt weet ik niet..dat verschilt per persoon.. ik ben nu 27 weken ver en ben nog steeds wel eens goed beroerd en hang ik zowat elke dag kotsend boven de pot.

helaas valt er weinig aan te doen. hou vol meissie!!!!

5. puzzcat24

Dat menen jullie niet!
    Omg...
    Pffttt....
    Nou dan gaan we er maar voor niet?
    Alles voor beeb!
    Zolang ik watjes in mijn neus stop ruik ik niks en hoef ik niet overtegeven (nieuwe theorie haha)

Jeetje...
    Even sprakeloos...

Ik dacht echt dat het maar tot de 12de week was...

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Oh jemig. had idd wel s gehoord dat t voorkwam.. maar dacht echt dat t zeldzaam was..

ik was bij de anderre 3 alleen misselijk tussen week 5 en 6 ongeveer.. 1 wk maar.. nu begon t ineens bij wk 9.. wist niet wat me overkwam.. t lijkt nu weer af te nemen.. hoop dat dat doorzet en dat t hier wegtrekt...

@Puzz.. meid.. hoop dat je mij gaat volgen en dat t snel weer over is meid..zou t niet met je crohn te maken kunnen hebben?

7. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik heb het ook nog wel eens. Vooral als ik over mijn grenzen ben gegaan en/of heel erg moe ben. En helaas..sommigen hebben het "geluk"er heel de zwangerschap last van te hebben...

Sterkte!

8. puzzcat24

Hmm ik zal het mijn artsen gaan vragen
    1 week was je misselijk?
    Ik hoop ook dat het gaat afnemen meid!
    Ik zit steeds in de tuin en ga niet koken of afwassen want ben erachter dat ik van voedsel geuren juist ga kokhalzen...
    Dus HUBBIE! hup hup hup haha

9. Mama van naomy

Mama van naomy Actief lid

24 mei 2008
    137
    0
    0
    hier van week 7 tot nu misserlijk bijna 11 weken moet zeggen het was heel erg word nu wel minder dus hoop het weg gaat en nie trug komt als ik dit zo lees pfff

10. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik ben dagelijks misselijk geweest tot week 18. Toen stopte het overgeven. Maar als ik slecht heb geslapen kan het nog wel eens voorkomen... Sterkte.

Deel Deze Pagina