Ik word er echt helemaal gek van

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Liesje92, 2 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje92

Liesje92 Niet meer actief

Hoi Dames,

Ik moet dit even kwijt, ik word er echt helemaal gek van. Ik kom uit een dorp en zoals jullie misschien weten gaan geruchten als een lopend vuurtje van man tot man.

Nu kreeg ik vanmorgen een berichtje van een kennis (helemaal vanuit het niets) met de vraag of ik aan het bevallen was. :( Dus ik heb helemaal niet gereageerd: ik ga liever nooit in op dat soort onzin. Ik ben 28 weken zwanger dus het zou helemaal niet goed zijn als dit het geval zou zijn. :( en nu word ik door Jan en alleman bericht met de vraag of ik al aan het bevallen ben :x Ik weet wel dat ik er eigenlijk geen aandacht aan zou moeten besteden, maar in combinatie met hormonen en moeheid en misschien ook wel de angst om net te vroeg te bevallen (vraag me niet waar dat vandaan komt) word het me een beetje te veel:x

Ik weet dat ik me aanstel, maar het is gewoon geen fijn gevoel.

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

He bah! Doet me aan mijn jeugd denken en het nieuws dat altijd als een lopend vuurtje gaat en iedereen DENKT te weten wat jij wel/niet doet/denkt/voelt.

Ik zou koppig terugroepen: ja ik ben aan het bevallen ja, van een vijfling, momenteel, dat weet je toch! Net als verleden maand, nou bemoei je met je eigen zaken! :x

:D

3. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    in een dorp heb je dat gezeik altijd helaas.. Voorbeeld:
    3 en half jaar geleden ging ik samenwonen, in een ander dorp.. En de grootst roddels kwamen tot leven, ik was door m'n moeder uit huis gezet omdat ik zwanger was, ik was zwanger van een familielid, ik was al Ruim 30 weken zwanger maar verborg het, omdat ik een abortus wilde laten doen maar dit mocht niet?? Serieus de raaaaarste dingen kwamen voorbij!

oja, ik was heel niet zwanger! Haha.
    in een dorp doet men alles om aandacht te trekken, en daar is het sneller rond als de stad..
    ik snap dat je je eraan ergert, want waar bemoeien ze zich mee, ga je druk maken over je eigen leven.. Stel prutsers af en toe.

succes met de suffe verhalen meid!

4. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Ik zou terug sturen: joh ik heb een drieling, wist je dat nog niet?
    Nee..ik ben niet aan het bevallen, dat duurt nog wel even.

Tenzij het een goede bekende is die t echt goed bedoeld en niet uit nieuwsgierigheid..dan zou ik vragen hoe ze daarbij komen.

5. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Nou ja, aanstellen doe je niet, kan me voorstellen dat het vervelend is.

Weet niet of je FB hebt? Mocht mij dit overkomen, zou ik tegen de avond een berichtje plaatsen dat je bent bevallen van een gezonde zoon/dochter. Zou ze krijgen. ;)

6. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik woon ook in zo'n K**** dorp waar iedereen alles van een ander weet, behalve ik, ik weet niets van een ander. Hier gaan de roddels ook als een lopend vuurtje...bah!
    Ik zou niet eens antwoorden op dat berichtje, zo zonde van je tijd. Kan je volgende keer als je in de buurtsuper loopt en je word aangesproken op "je bevalling" iets "kattigs" zeggen zoals: het vervelende van een dorp is dat mensen niets anders te doen hebben de godganse dag dan een ander in de gaten houden en roddels verzinnen.

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Eigenlijk is het net dat spelletje in "ik hou van Holland" ... aan het begin van het dorp heb je net verkering... en aan het einde van het dorp ben je inmiddels hoogzwanger en alleenstaand etc. En dat in een tijdsbestek van nog geen uur.

Probeer er boven te staan en laat anders je hormonen ff de vrije loop. Dat lucht altijd op :)

8. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    #8 justxme, 2 jul 2013
    Laatst bewerkt: 2 jul 2013
    Ik woon(de) ook in een dorpje waarin van alles de ronde gaat. Trek je er maar lekker niets van aan. Op een gegeven moment waait het weer over en gaan de roddels over andere dingen en mensen ;)
    Xx

9. Littlejoy

Littlejoy Actief lid

29 dec 2012
    438
    0
    0
    Vreselijk zeg. Ben zelf erg slecht in roddels. Hoor altijd pas als laatste wat de laatste roddel is.
    Sterkte meis en snap dat je het je aantrekt!

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Jij hoort het tenminste nog :D Ik weet nog steeds niet wat mensen zeggen waarom ik het dorp uit 'ontvlucht' ben en met de nek aangekeken dien te worden (ik ging weg omdat ik het daar meer dan zat was! Maar ongetwijfeld had ik een pact met de duivel gesloten of zoiets).

11. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Helemaal niks van aantrekken, kun jij er wat aan doen dat andere geen leven hebben?
    Nee, lekker laten waaien en terug sturen : ow ja is dat zo? Weet je meer dan ik, maar bedankt voor de info, ga nu verder puffen :D

Deel Deze Pagina