Haaruitval na de bevalling...

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Lara1978, 9 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    Op dit moment heb ik voor het eerst in mijn leven een mooie volle haardos! :D :D :D

Helaas zal dit straks na de bevalling verleden tijd zijn :cry: maar ik hoop dat er trucjes zijn om te voorkomen dat ik alles straks weer kwijt ben.

Weet iemand iets? Ik zie wel van die anti haaruitval pillen maar ik weet niet of dit mag in combinatie met borstvoeding.

Alvast bedankt! liefs Lara ;)

2. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik denk dat er weinig aan te doen is, je hormonen gooien alles in de war en ik denk dat vitamines suplementen niet echt helpen.
    Helaas heb ik zelf sinds de geboorte van mijn dochter ook haaruitval en nu ik zwanger ben v.d .2de kan ik niet zeggen dat het minder is.
    Maar wie weet komt iemand met een gouden tip dus ik lees mee :)

3. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik had vroeger heel veel haaruitval, toen ben ik naar een dermatoloog geweest en hij gaf me diane 35, die was goed en de haaruitval die werd minder.

4. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    Diane 35? Dat is toch een anticonceptie pil?

5. Bri

Bri Niet meer actief

Niks aan te doen... tijdens je zwangerschap valt er minder haar uit, met die mooie volle bos haar als gevolg. Maar na de bevalling zakken je hormoonwaardes natuurlijk weer in en dan verlies je het haar dat je een tijdje extra hebt vastgehouden... lijkt me in dit geval geen reden om hormoonpreparaten te gaan slikken, je gaat weer terug naar je normale haarbos.
    (kan me voorstellen dat je wel pillen gaat slikken als je normale haarbos heeeel dun is hoor! maar dat zou ik in dit geval dus niet overwegen - en ik denk niet dat je arts het je gaat voorschrijven)

6. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ja, dat is een anticonceptie pil, toen ik 16 jaar was had hij me diane gegeven, omdat ik heel erg haaruitval had. Dus ik ga na mijn bevalling weer gebruiken, want het was echt goed. Ik had echt volle haar.

7. Dragoddess

Dragoddess Actief lid

9 dec 2007
    112
    0
    0
    Eindhoven
    Zou die nieuwe shampoo tegen haaruitval van swartskopf (hoe schrijf je het, hij komt tegenwoordig wel eens in de commercels voorbij) werken?

8. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    dit is niet helemaal waar,mijn schoonzus heeft het ook,en die verliest zoveel dat ze nu veel minder heeft dan voor dat ze zwanger werd.

bij haar zie je echt langs de haarrand nieuwe jonge haartjes groeien! :(

Deel Deze Pagina