Op dit moment heb ik voor het eerst in mijn leven een mooie volle haardos! Helaas zal dit straks na de bevalling verleden tijd zijn maar ik hoop dat er trucjes zijn om te voorkomen dat ik alles straks weer kwijt ben. Weet iemand iets? Ik zie wel van die anti haaruitval pillen maar ik weet niet of dit mag in combinatie met borstvoeding. Alvast bedankt! liefs Lara
Ik denk dat er weinig aan te doen is, je hormonen gooien alles in de war en ik denk dat vitamines suplementen niet echt helpen. Helaas heb ik zelf sinds de geboorte van mijn dochter ook haaruitval en nu ik zwanger ben v.d .2de kan ik niet zeggen dat het minder is. Maar wie weet komt iemand met een gouden tip dus ik lees mee
Ik had vroeger heel veel haaruitval, toen ben ik naar een dermatoloog geweest en hij gaf me diane 35, die was goed en de haaruitval die werd minder.
Niks aan te doen... tijdens je zwangerschap valt er minder haar uit, met die mooie volle bos haar als gevolg. Maar na de bevalling zakken je hormoonwaardes natuurlijk weer in en dan verlies je het haar dat je een tijdje extra hebt vastgehouden... lijkt me in dit geval geen reden om hormoonpreparaten te gaan slikken, je gaat weer terug naar je normale haarbos. (kan me voorstellen dat je wel pillen gaat slikken als je normale haarbos heeeel dun is hoor! maar dat zou ik in dit geval dus niet overwegen - en ik denk niet dat je arts het je gaat voorschrijven)
ja, dat is een anticonceptie pil, toen ik 16 jaar was had hij me diane gegeven, omdat ik heel erg haaruitval had. Dus ik ga na mijn bevalling weer gebruiken, want het was echt goed. Ik had echt volle haar.
Zou die nieuwe shampoo tegen haaruitval van swartskopf (hoe schrijf je het, hij komt tegenwoordig wel eens in de commercels voorbij) werken?
dit is niet helemaal waar,mijn schoonzus heeft het ook,en die verliest zoveel dat ze nu veel minder heeft dan voor dat ze zwanger werd. bij haar zie je echt langs de haarrand nieuwe jonge haartjes groeien!