vraag

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Gusam, 24 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gusam

Gusam Niet meer actief

Ik ben op 2 okt bevallen van een mooie dochter, ik heb in de 1e 3 weken borstvoeding gegeven en daarna overgestapt op de fles.

nu wilde ik weten wanneer ik ongesteld zou worden dus heb ik ovulatie testen gedaan die ik nog had liggen, ik heb op 9 november een positieve ovulatietest gehad dus dan zou je zeggen dat ik gisteren ongie had moeten worden toch?
    want een eisprong wil zeggen dat je ongie gaat worden toch?
    (mits je niet zwanger bent).

ik heb vorige week wel 2 dagen bruinverlies gehad (is oud bloed) is dat dan mijn ongie geweest?
    Ik heb wel gemeenschap gehad dus het zou (denk ik) kunnen dat ik weer zwanger ben, maar een test is negatief.

Zou je me wat meer duidelijkheid kunnen geven, want nu snap ik er niets meer van.

XXX Gusam

2. Gusam

Gusam Niet meer actief

en nu snap ik er helemaal niets meer van:(

gisteravond weer een ovulatietest gedaan en knal positief, zwangerschaps test negatief.

Het is toch zo dat die ovulatie testen positief worden als je een eisprong krijgt of kunnen die ook vals positief worden en dat je ei niet springt?

dus nu snap ik er helemaal niets meer van, heb ik nu 2 weken geleden wel een ei gehad en ben ik nu zwanger of heb ik geen ei gehad en heb ik die nu.
    daarbij heb ik nu sinds 2 dagen hele dikke witte afscheiding, nog nooit zoveel gehad en af en toe vlagen van mentruatie buikpijn verder geen andere klachten.

sorry voor zoveel vragen, maar zouden jullie die vragen wel allemaal kunnen beantwoorden?

3. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    hoi Gusam,

Na een bevalling kan het even duren voordat je lichaam haar cyclus weer op de rit krijgt, Je testen kunnen nu onbetrouwbaar zijn doordat je zwangerschapshormonen nog flink in de weer zijn in je lichaam. Wanneer je ongesteld gaat worden blijft even onduidelijk en i seen kwestei van afwachten, ALs je eenmaal een eerste menstruatie hebt gehad kan je gerust de ovulatie testen weer proberen maar voor nu zou ik het nog evnen laten liggen totdat je voor de eerste keer ongesteld bent geweest. ALs je nog niet zwanger wilt worden is het wijsheid om een anticonceptie middel te gebruiken. GEniet eerst van dit kindje en kom weer terug in je oude lichaam voordat je een tweede zwangerschap aangaat!

Imke

Deel Deze Pagina