Vaccinaties - inbakeren en draagdoek?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Miekjepiekje, 5 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

29 dec 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje baker ik in voordat hij gaat slapen. Maar hij heeft gisteren om vier uur prikjes gehad. Dus officieel mag ik hem tot vier uur vanmiddag niet inbakeren. Maar hij slaapt niet zonder inbakerzak, zelfs niet in de kinderwagen..
    Ik heb hem net getemperatuurd en hij heeft precies 37.5. Maar de temp. loopt nu niet meer op toch? Dus in principe zou ik hem dan toch zijn volgende slaapje weer kunnen inbakeren?
    En mag hij wel in de draagdoek? Moet zo naar de huisarts. In de wagen wordt het huilen dus ik wilde hem in de draagdoek meenemen. Maar ik weet niet of dat mag na de prikjes en met dit weer?

2. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Hier zoontje gisteren om half 5 zn inenting gehad:) en slaapt ook ingebakerd, puckababy. Heb het wel gedaan, vannacht had hij 38.2 en toen heb ik de rits niet dicht gedaan zodat zn armpjes eruit konden. Nu 37.7 en heb de rits wel weer dicht gedaan.
    In jouw geval zou ik hem nu gewoon inbakeren hoor! 37.5 is prima en zal idd niet meer op gaan lopen.

3. angelab

angelab Lid

17 apr 2013
    56
    0
    0
    Hier ook gewoon ingebakerd na z'n prikjes, gewoon af en toe gaan kijken, maar dat doen de meeste mama's waarschijnlijk altijd al ;)

4. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden

Ja hoor in draagdoek mag. Zelfs als bij hoge koorts heeft. Jouw lichaamstemperatuur zorgt ervoor dat zijn koorts zakt. Wel goed in de gaten houden.

Deel Deze Pagina