Onze dochter is nu 14 maanden oud en slaapt bij de oppas in een campingbedje. Het campingbedje staat daar altijd, maar als we zelf een keer weg gaan dan neem ik 'm mee. We hebben nu een "goedkoop" bedje van de Leenbakker van 30,00. Op zich nog een hoop geld, omdat dat bedje nu al uit elkaar aan het vallen is. De binnenbekleding scheurt, daar waar de us zit om hem in te klappen in de bodem en laatst is zelfs de hele bodem van het bedje gaan verzakken, precies in het midden van het bedje. Met als gevolg, onze meid ligt in een kuil! Van het vele in- en uitklappen kan het niet komen want het bedje is 1 x in de week in gebruik. Ik ben nu op zoek naar een goed campingbedje wat wel wat langer meegaat dan dit bedje. Bij de babywinkels heb ik ook bedjes zien staan van rond de 70,00. Op zich een hele boel gel voor een camping bedje, maar dat heb ik wel voor over als het een goed bedje is. Dus waar kan ik een goed camoingbedje kopen en van welk merk?
Ik zou naar een zaak toe gaan en me daar laten voorlichten. Aan de hand van de eisen die jij stelt aan t bedje (hoevaak je hem in en uitklapt, hoeveel je kindje er in moet slapen, enz.) denk ik dat een verkoper jou wel een advies kan geven over een bedje
Zijn er geen moeders die al een eeuwigheid doen met één en hetzelfde bedje. Een bedje dat wel stevig is en door kan voor een eventueel tweede kindje? Welk merk moet ik dan hebben>
Wij hebben hier een campinbedje al een eeuwigheid in gebruik Doet al meer als 3 jaar dienst, lag altijd standaard in de auto voor als we ergens op visite waren en t onverwachts wat later was en dochterlief wilde slapen...... Snel opgezet en makkelijk weer in elkaar, loop zo even naar boven om te kijken of ik kan zien wel merk t is
Wij hebben ook die van de Leenabkker, maar helemaal geen problemen. En die werdt toch ook best wel vaak gebruikt. Ik zou dan ook naar een babyzaak gaan en je goed laten voorlichten. Ik heb nu ook nog een vraag. Wat voor matras hebben jullie in het campingbedje? In die van ons ligt het 'matras' (plastic kleed achtigs) wat erbij hoort, en voor oudere kindjes kan het ook wel. Maar voor babytjes vind ik het niet zo geschikt. Zijn er aparte matrassen voor, of kun je hetzelfde matras als het ledikantje erin doen?
Ze verkopen o.a bij de Prenatal van die speciale campingbed matrasjes. Die zijn wel dik en ze bestaan uit 3 delen(wel vast) en zitten in een tasje om zo makkelijk mee te nemen
Wij hebben ook een koelstra, degelijk, stevig en makkelijk in en uit te klappen plus mee te nemen, je trekt hem zo achter je aan. en weer makkelijk te verkopen via MP!
hier ook koelstra heel makelijk in elkaar zetten met een draai systheem. ik heb trouwens ook een speciaal matrasje z´n opvouwbare
Ik ga eens informeren naar een Koelstra. Na alle reacties is dat dus blijkbaar Het merk dat ik moet hebben. Het eerste bedje van leenbakker was na een dag al kapot, heb 'm toen gelijk terug gebracht en deze gaat nu een half jaar mee, maar valt zo ondertussen al wel bijna uit elkaar. Kan er nu dus niet meer mee terug, maar ik vind de binnenbekleding van deze ook zo slap. Hoop dat een Koelstra langer mee gaat.
Ik zou er gewoon mee terug gaan hoor, en kijken wat ze ermee doen! Moet toch niet kunnen dat zo'n bedje al na een keer of 26 stuk gaat??
Wij hadden hetzelfde hier met een campingbedje van Blokker. Bij de eerste keer opzetten scheurde de bodem al los! Ik kon 'm gelukkig ruilen, maar bij de volgende begon de stof na een tijdje op sommige plaatsen ook al te scheuren. Nu hebben we er een van Prenatal en die is duidelijk beter. Ik geloof dat ie zo'n 59 euro kostte.
Volgens mij zit de prijs 'm echt in de stof die gebruikt wordt. Ook hier de lus, die aan de bodem zit om 'm in te klappen, ligt er haast helemaal vanaf. De stof gaat op de hoeken scheuren en de bodem is verzakt. Denk echt dat het 'm in de prijs zit. Goedkoop is heel soms duurkoop.
Kijk hier eens naar. In onze vriendenkrinjg gebruikt iedereen het: Deryan | Campingbedjes | Baby-Dump