wereld op zen kop en nog maar 4 weken te gaan

Discussion in 'Zwangerschap' started by inerob, May 21, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. inerob

inerob Lid

Jun 22, 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff voor de moment razen verschillende gedachtes en gevoelens door mijn lijf en heb niet dcht iemand waarmee ik eens kan praten zonder dat dit blijvende gevolgen zal hebben.

Een korte schets.
    Tijdens mijn 4de maand heeft een deel van mijn schoonfamilie mij proberen aan te vallen. Al bij al hebben ik en de baby er niet zoveel aan overgehouden, ik heb complicaties aan mijn baarmoederhals gekregen en het risico op een miskraam werd te groot zodoende heeft mijn gynaecoloog mij toen verboden nog seks te hebben met mijn man
    ik kan je verzekeren het is lastig en ik voel me ontzettend schuldig hierover maar ik dacht dat mijn man dit ook begreep (althans dat gevoel gaf hij me wel ) het is tenslotte in het belang van ons kindje. Het is ook ons eerste kindje dus waren we beiden nog bezorgder.
    nu heb ik deze avond per toeval ontdekt dat mijn man een afspraak heeft proberen maken met een hoer, hij beweert dat hij zich schuldig voelde en er dan toch niet mee afgesproken heeft.
    Ik ben nu zo in de war ik ben gekwetst en boos maar ook verdrietig. Ik haat hem maar wil hem ook zijn kind niet afpakken. Ik kan er met niemand over praten want ik wil geen oordelen achterna in de trant van dat ik dan beter af ben zonder mijn man.

Ik had gehoopt dat ik nooit in zo'n situatie zou belanden maar een zorgeloze zwangerschap is me niet zo gegund. Ik heb zo'n schrik. Ik wilde dit ook niet bij de rubriek alleen en zwanger zetten want tenslotte ben ik nog niet alleen.
    Overdrijf ik of niet? Ik weet het allemaal eventjes niet meer

2. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Nee je overdrijft niet... Ik zou hem eruit schoppen...

Een afspraak maken met een hoer?!! Serieus?!! Wat een idioot

3. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

Oct 13, 2014
    3,711
    4,030
    113
    Overijssel
    Aangevallen door zijn familie? En meneer wil een hoer bezoeken?
    Mijn eerste reactie is dat je hem eruit moet zetten,maar in de praktijk is het allemaal niet zo makkelijk.
    Vreselijk dat je dit moet mee maken! Heb geen tips maar wil je een hele dikke knuffel geven.
    Volg je gevoel!

4. Drieka

Drieka Niet meer actief

Wat ontzettend triest en wat moet jij je gekwetst voelen! :(

Hij kan wel beweren zich schuldig te voelen en het daarom niet te doen maar denk eerder dat hij dat zegt omdat hij door jou betrapt is! Tenslotte zou die afspraak nog moeten plaatsvinden.

Ik weet echt niet hoe ik er zelf mee om zou gaan in jouw geval dus kan je geen raad geven maar wel heel erg veel sterkte wensen!!

5. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

Feb 11, 2013
    1,753
    9
    38
    Female
    x
    Ik sluit me volkomen aan bij Biny, wat een gek! :O

Die is je echt niet waard (op dit moment). Ik zou heel duidelijk op mijn strepen gaan staan, z'n koffer voor z'n neus smijten zeggen dat hij (voorlopig) lekker op kan rotten.

Sterkte!!!

Liefs,

6. brownielover

brownielover VIP lid

Mar 9, 2009
    8,159
    3,036
    113
    Nederland
    Wow. Aangevallen door zijn familie? Hoe reageerde hij daarop? Is die wel voor je opgekomen?

En daarna nog afspreken met een h.oer? Is die wel goed snik?
    Mijn eerste gedachte is; zijn spullen pakken en direct uit het raam knikkeren. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, helemaal nu.

Heb je familie/vrienden in de buurt? Zijn er mensen op wie je terug kan vallen mocht het nodig zijn?

Ik zou hem iniedergeval beneden op de bank laten slapen. Wat denkt die wel niet. Sterkte

7. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    Mee eens!
    Ik had m ook een mep verkocht denk ik.

8. Ramona80

Ramona80 Actief lid

Oct 19, 2014
    210
    0
    0
    Och wat heftig.
    Wat zul je verdrietig en boos zijn.

Tuurlijk kunnen we allemaal zeggen wat een lul het is en dat je beter verdiend. Ik denk dat je dat zelf ook wel weet.
    Maar tussen verstand en gevoel zit nog zoveel meer.
    Het is gewoon voor jou erg verdrietig.
    Wat je ook beslist, nog niet beslist, of doet. Dikke knuffel.
    Denk dat je die wel kunt gebruiken.

9. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

May 11, 2010
    7,354
    158
    63
    Female
    Verpleegkundige
    Ik vind het wel apart dat je wordt aangevallen door je schoonfamilie. Dat zal ook niet uit het niets zijn?
    Een verhaal heeft wel 2 kanten.
    Dat je man af wil spreken met een prostituee is natuurlijk in geen geval goed te keuren.
    Toch ga ik er verder niets over schrijven want ik weet naar mijn idee toch wat te weinig van het hele verhaal.

10. inerob

inerob Lid

Jun 22, 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met zijn familie heb ik al van in het begin geen goede band dus toen ze me probeerde in de buik te slaan is hij er wel direct tussen gekomen en heeft hij heel zijn familie de deur gewezen. Hij heeft mij toen ook beloofd dat ze niet in het leven van ons kindje zouden zijn en tot nu toe heeft hij zich aan die belofte gehouden.
    Die afspraak met die hoer was normaal afgelopen maandag maar toen was hij nrml met de verbouwingen van ons huis bezig dus moet ik hem op zen woord vertrouwen en daar wetek ook nie goed of ik dat wel kan gezien de ontdekking.

11. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

May 11, 2010
    7,354
    158
    63
    Female
    Verpleegkundige
    Maar ik zie mijn familie me niet zomaar uit het niets mij in mijn buik slaan...Dat is namelijk nogal wat. Tenzij je familie verstandelijk beperkt is kan ik me niet voorstellen dat er wel heel wat moet gebeuren voordat ze je in je buik slaan terwijl ze weten dat er nieuw leven in groeit.

12. Iris balk

Iris balk Actief lid

Apr 12, 2014
    159
    1
    0
    Een hele moeilijke situatie maar ik denk : als hij over een half jaar een keer weg moet of stiekem doet dat je altijd aan dit moment terug denkt....dat het vertrouwen toch aangetast is , ook al wil je hem nu niet buiten zetten.

13. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik zou het even laten bezinken bij je en een stevig gesprek aan gaan.
    Is ie werkelijk zo gefrustreerd dat ie een afspraak met een hoer wilde?

Mijn libido is echt ver beneden het vriespunt maar ik wil mijn man er ook niet onder laten lijden. Echt seks gebeurd maar zelden maar ik probeer toch zeker 1 keer per week hem wel een plezier te doen om het maar even zo te zeggen.
    Totaal niet romantisch of iets maar voor hem werkt het prima zo.

Eerst goed praten voor je hem eruit zet.

Sterkte!

14. Itisuptome

Itisuptome Actief lid

Dec 12, 2014
    304
    0
    0
    Pfff wat een ellende....! Sterkte...

15. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

Nov 18, 2011
    2,497
    2
    38
    Klinkt alsof jij jezelf in een lastig pakket hebt gewerkt. Vervelend, maar met een kind in aantocht komen de verantwoordelijkheden. Bij een schoonfamilie die je mept heb je niks te zoeken. Of je man wel of niet met een hoer mag afspreken. Tja. Ik denk dat het wel iets zegt over hoe hij in elkaar steekt en over dat jullie kennelijk niet met elkaar communiceren. Als jij dacht dat hij het wel snapte, en hij blijkt seks toch belangrijker te vinden dan jij denkt... Daar ben je ook zelf bij.

16. cactusje

cactusje VIP lid

Feb 12, 2015
    6,752
    1,993
    113
    getsie zeg!!
    er is in mijn ogen nooit geen excuus om naar een ander te gaan om aan je trekken te komen.
    als je vind dat je te kort komt praat je erover en zoek je samen een oplossing..
    een goed gesprek en aan de relatie werken(als je dat tenminste wil) zou ik adviseren..
    eruit gooien is alijd makkelijker gezegd dan gedaan..

17. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

Nov 1, 2013
    1,207
    534
    113
    NULL
    Nee je overdrijft niet! Aangevallen door je schoonfamilie en je man die een hoer wil bezoeken.
    Mijn eerste reactie zou ook zijn; de deur uit die man. Natuurlijk is het met een kindje op komst niet zo makkelijk.
    Maar ik kan er echt niet bij dat hij het overweegt om een hoer te bezoeken omdat jij geen seks mag in het belang van jullie kind!
    Hier ook al vanaf 14 weken geen seks meer po vk. Daarvoor ivm HG ook geen behoefte aan. Natuurlijk is het lastig, maar de hoeren, kom op zeg!

18. inerob

inerob Lid

Jun 22, 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt iedereen voor de antwoorden,

Gisteren nog wat research gedaan en ik ben blijkbaar niet decenige die zoiets meemaakt tijdens de zwangerschap. Er bestaan forums vol van.
    Jammer natuurlijk.
    ik heb besloten om eens te praten met iemand die er meer van kent mss dat ik het allemaal beter een plaats kan geven of toch of zen minst weet hoe ik het ermee moet omgaan.

19. leetje

leetje Actief lid

Jan 31, 2008
    374
    0
    16
    Oh, wat ik nu ga zeggen daar is waarschijnlijk 90% het niet mee eens...maar....als je man de seks echt mist, dus het fysieke gedeelte ervan zou ik zeggen dat het toch beter is met een prostituee af te spreken dan dat hij een emotionele relatie aangaat met een andere vrouw... Maar das van mij uit natuurlijk makkelijk gezegd. Ik ben 30 weken zwanger en mijn libido ligt onder het vriespunt, mijn man vindt dit heel vervelend maar ik weet ook dat ie het wel volhoudt dus misschien als ik me in de situatie zou vinden dat hij zoveel behoefte had aan de daad dat hij buiten de deur naar betaalde seks op zoek ging zou mijn mening heel anders zijn...

20. Tazzy79

Tazzy79 Actief lid

Apr 8, 2015
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn advies: breek met je schoonfamilie en met je man en ga een goede omgangsregeling regelen voor jullie kind. Begin lekker opnieuw en kies voor jezelf! Dit slaat nergens op!

Share This Page